Zakaj še nimamo Half life 3?

Half life igre so neizpodbitne klasike. Definirale so številne temelje modernih računalniških iger, navdušile igralce z bizarnim a hkrati poznanim … hkrati pa distopičnim svetom in zgodbo, ki ji je uspelo nekaj nemogočega. Dosegle so, da simpatiziramo z glavnim junakom, ki skozi vse igre franšize ne spregovori niti ene besede.

City 17
12 let čakanja

Ko se je Half Life 2: Episode 2 končala z neverjetnim cliffhangerjem, smo vsi nestrpno čakali, da Valve napove Half life 3. Ali pa se bo imenoval Half life 2: Episode 3? Saj ni važno, želeli smo le držati pajser in z njim mlatiti po vesoljcih. Seveda nam je bilo znano, da Valve potrebuje nekaj časa, da izda igro.

Igralec pokaže sredinca G-manu

Poleg tega imamo za tretji del te franšize visoko pričakovanje, za katerega sta potrebna čas in natančnost. A ko je minilo deset let od izida Half life 2, smo oboževalci začeli sumiti, da še dolgo ne bomo skakali po distopičnem svetu v oranžni opravi in premikali smeti z gravitacijsko puško.

1.,2.,…?

Ko smo spremljali druge Valve igre pa nas je prešinilo. Left for Dead 1, Left for Dead 2, Portal 1, Portal 2… Valve ne zna šteti do tri! Ali to pomeni, da na svetlo ne bodo nikoli dali Half life 3?

Izsek iz Half life: Alyx

Potem pa nas je marca tega leta presenetil nov del franšize. Half life: Alyx je prva uradna igra omenjene franšize po 12 letih čakanja. Konec te igre je pometel vse teorije o Half life 3 in nam dal misliti: Ali je Half life: Alyx neke vrste priprava za naslednji Half life? Ali je možno, da bo tretji del le izdan?

Kje se je zataknilo s Half life 3?

Tipično za Valve (Hail Gaben!), v 12 letih čakanja nismo izvedeli skorajda ničesar o tretjem delu Half life. Tu in tam je padla kakšna nepotrjena informacija in lažni podatki, a s tem se je končalo.

G-man se vrti na stolu

Veliko ljudi krivi Steam. Valve je s Steamom, platformo za nakup iger, začela mastno služiti. Ali zaradi tega ne vidijo potrebe, da bi še naprej izdelovali igre? Zadnja igra, ki so jo uradno izdali in jo sami izdelali, je bila DOTA 2 (2013). Od takrat, razen finančne in publikacijske pomoči projektov oboževalcev, Valve ni zaplaval v kakšno resno produkcijo računalniških iger.

Animacija, kako Gabe Newell pobira ročko

Drugi pa radi krivijo tehnološke projekte, na katere se osredotoča Valve kot na primer Source 2. Šušljalo se je celo, da bo Valve ustvaril svojo lastno konzolo in da bo Half life 3 na voljo za igranje samo na tej platformi.

IGN se je pogovarjal z oblikovalcem levelov, Dariom Casaliem. Valvov veteran je delno razkril, kaj je zakrivilo pomanjkanje badass fizika v oranžnem v našem življenju. Problem je nastal, ker so pri Valvu želeli izdajati naslove bolj pogosto.

Gordon in Gmen

Tako so se odločili za epizodično platformo, a se je kmalu izkazalo, da so te »epizode« postala nadaljevanja. Tako so epizode izdelovali več let, materiala je bilo dovolj za celo novo igro, z rezultati pa niso bili dovolj zadovoljni, da bi te »epizode« izdali kot samostojno igro.

Lahko bi rekli, da gre za kombinacijo pomanjkanja časa, zaposlenostjo z drugimi projekti in perfekcionizem. Ta kombinacija preprečuje, da bi Half life 3 prišel na plano in na nek način je prav tako.

Gordon in upornik plešeta

Navdušenje za tretji del je tako močno, da mora Valve res vložiti vse, kar ima v proizvodnjo tega naslova. In za to, da bo imel na voljo vse, kar ima, rabi Valve čas in dokončati določene predpriprave (Source 2). Zato naj si kar vzamejo čas, če to pomeni, da bo Half life 3 zadovoljujoč naslednik. Upam samo, da si ga bom lahko s svojo penzijo privoščil.

Prejšnji članekHuawei razkril vizijo revolucionarne uporabniške izkušnje
Naslednji članekKomentar: Učitelji si zaslužijo spoštovanje

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.