Na 10. Mednarodnem tekmovanju iz snovanja in izdelave izobraževalnih računalniških iger je skupina študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani osvojila 1. in 2. mesto. Prvo mesto je osvojila igra Policist Pavle, na pomoč!, ki so jo razvile študentke Sabina Širca, Katja Ferenc in Alja Herga, drugo mesto pa je pripadlo igri HTML-Dash študentov Mihe Medveda, Adrijana Golje in Martina Rističa.
Odličen uspeh za ljubljanske študente
6. oktobra 2022 je v okviru 16. Evropske konference o učenju z igrami v Lizboni tekmovanje, na katerem je sodelovalo 27 držav. Poleg evropskih držav so v Lizboni bili tudi tekmovalci iz ZDA, Brazilije, japonske, Tajvana in Singapurja, ki so med vodilnimi na tem področju. V finalni del tekmovanja v kategoriji študentskih del se je uvrstilo 15 iger. Njihovi avtorji so bili poleg ljubljanskih dveh skupin študentov še z dveh uglednih ameriških univerz, s Tajvana, Japonske, Združenega kraljestva, Francije, Nemčije, Grčije in Portugalske.
Študenti so igri izdelali v okviru študijskih obveznosti pod mentorskim vodstvom as. dr. Mateja Zapuška in prof. dr. Jožeta Ruglja. Veliko časa so porabili tudi za prevod iger in vseh spremljajočih gradiv ter za pripravo promocijskih gradiv v obliki nekajminutnih video napovednikov iger.
Policist Pavle, na pomoč! in HTML-Dash
Igra Policist Pavle, na pomoč! je zasnovana za učence druge triade osnovne šole, ki izberejo izbirni predmet Računalništvo, pred obravnavo učne teme Algoritmi. Narejena je v obliki risanke, igralec pa prebivalcem svojega mesta skupaj z glavnim junakom policistom Pavlom pomaga reševati njihove probleme.
Igra HTML-Dash je namenjena učenju osnov jezika HTML. Glavna protagonistka igre je Lily, ki na poti v službo pade v jamo. V njej sreča starca Tima Leeja, ki potrebuje njeno pomoč, da zbere vse značke, potrebne za izdelavo spletne strani.
Sodelovala je tudi NTF UL
Pomembno je tudi, da so študenti pri izdelavi iger sodelovali s svojimi vrstniki z Naravoslovnotehniške fakultete Univerze v Ljubljani (NTF UL) s študijskega programa Grafične in interaktivne komunikacije. Ti so pod mentorskim vodstvom prof. dr. Helene Gabrijelčič Tomc na podlagi specifikacij študentov izdelali vse potrebne grafične elemente iger.
Novinar