Coupling, družabna igra mladih Slovencev, podira rekorde

Mlada ekipa, ki je ustvarila družabno igro Coupling
Mlada ekipa, ki je ustvarila družabno igro Coupling

Mlada slovenska ekipa je ustvarila družabno igro Coupling, The Game. Enega izmed ciljev na Kickstarterju so uresničili v le treh dneh, tistega največjega pa pred nekaj dnevi. Ekipa se je z nami pogovarjali o igri, občutkih ob uspešni Kickstarter kampanji in njihovih idejah za prihodnost.

Kako je nastala osnovna ideja igre in kako se je razpletala do končne oblike?

Ideja Couplinga se je našemu vodilnemu dizajnerju Klemnu porodila že pred 7 leti, ko smo igrali standardne party družabne igre, kot sta Activity in Cards Against Humanity. Med igranjem teh iger smo se sicer v družbi vedno zabavali, a so ob koncu večera vedno pustile v nas neko praznino, ker se nismo z družbo v bistvu nič pogovarjali o nas, si izmenjavali pogledov, skratka nismo zares razvijali medsebojnih odnosov. Zato je Klemen poskusil to luknjo v druženju zapolniti z Icebreaker kartami, ki so namenjena ravno poglabljanju odnosov – in kmalu odkril, da se te igre pogosto jemljejo preresno, da bi pripomogle k ustvarjanju udobnega ambienta, ki te ne pusti čisto resnega, naenkrat pa ni zgolj plitko druženje brez medčloveškega stika.

Rešitev se je ponudila kar sama – zakaj ne bi združil vsega, kar je kul pri Activityju, dobrih druženjih s prijatelji, in Icebreaker karticah, in tako ustvaril popolno vzdušje za pristno druženje? Čez nekaj let sva se skupaj prijavila na projekt Centra za kreativnost in dobila sofinanciranje za razvoj produkta in prototipa. Od tam se je naša ekipa začela širiti, in Coupling je začel menjati kožo, dokler nismo skupaj prišli do izgleda, ki odraža ravno to, kar želimo z igro doseči – občutek pristnosti, udobja, a kljub temu z obilico izzivov! Dodali smo še unikatno mehaniko, prek katere se poparčkaš z naključnimi soigralci, in nastal je Coupling, the Game – vaš najboljši gostitelj večera!

Kako je potekalo ustvarjanje igre, za katero ste želeli, da se razlikuje od vsega, kar smo videli do danes?

Ustvarjanje igre je bilo izjemno zabavno, občasno pa tudi naporno. Resno smo jo začeli razvijati ravno med izbruhom epidemije koronavirusa, tako da smo dobršen del procesa izpeljali kar preko videokonferenc, na katerih smo počeli vse – od brainstorminga do testiranja igre, debat glede mehanike in dizajna. Čim smo imeli priložnost, da se dobimo v živo, smo jo izkoristili in preko kreativnih vikendov izpopolnili vse, kar nam prek spleta ni uspelo. Takrat smo ponavadi tudi tiskali in testirali razne prototipe igralne plošče, figuric in igralnih kart.

Temeljni izziv, ki smo ga obravnavali na vsakem sestanku, je bil, kako igro čim bolj osnovati na resničnih življenjskih odnosih in kako ustvariti okolje, ki je sproščeno ter zabavno. To je okolje, ki dopušča, da sprašuješ pomenljiva vprašanja in deliš osebne izkušnje v točno takšni meri, kot ti je lagodno, vedno pa imaš priložnost, da se globlje povežeš s svojo družbo. Kakršnokoli sistematično načrtovanje je že v začetku omejilo možnost ustvarjanja takšnega vzdušja, zato smo se te naloge lotili na bolj organski način, preko organiziranja ravno takšnih pristnih druženj, kot smo jih želeli posnemati z našo igro.

Coupling je igra, ki je namenjena mladim
Coupling je igra, ki je namenjena mladim po srcu, duši in telesu

Komu je namenjena igra Coupling?

Coupling smo ustvarili za ljudi naših let, kar pomeni starosti od študentskih let in do nekaj čez trideset, je pa preverjeno primerna tudi za malo mlajše in starejše! Najnižjo starost smo vseeno omejili na 16 let, saj ima igra nekaj tem in vprašanj, ki za najmlajše niso primerna (prav tako pa pride s pivsko razširitvijo!).

Cilj za Kickstarter ste dosegli v 72 urah, kakšni so občutki pri takem uspehu?

Občutki so seveda odlični! Zanimivo je, koliko truda moraš vložiti še v kampanjo po tem, ko si z razvojem igre že zaključil. Tiste tri dni smo vsi manj spali in bolj pazili na naročila, sporočila, ter redno posodabljali spletno stran. Zato je dosežen cilj v treh dneh dosežek, na katerega smo kot ekipa ponosni.

Svoj uspeh na Kickstarterju je ekipa proslavila z objavami na družbenih omrežjih igre Coupling
Svoj uspeh na Kickstarterju je ekipa proslavila z objavami na družbenih omrežjih igre Coupling

Kdaj lahko igro pričakujemo tudi pri nas oziroma kdaj jo dobijo prvi kupci?

Podporniki na Kickstarterju lahko Coupling pričakujejo februarja drugo leto, prav tako bo takrat možno igro tudi kupiti na naši spletni strani. Morda pa bo nakup mogoč tudi v nekaterih izbranih trgovinah!

Kakšni so vaši cilji z igro in kakšna je nadaljnja pot za Coupling? Lahko pričakujemo več iger?

Naš primarni cilj za Coupling je, da uresniči svojo temeljno nalogo: da vsem, ki ga igramo, pomaga najti tisto notranjo srečo, in nas opomni, kaj je res pomembno v življenju. Da je naš vodič v povezovanju s prijatelji (ali bodočimi prijatelji!), nam pomaga pustiti medsebojne razlike ob strani in nam pokaže, da smo pod njimi vsi iz mesa in krvi, ter da vsak od nas nosi v sebi moč, da ta svet naredi vsaj kanček lepši in boljši.

Gotovo lahko pričakujete še več iger. Že med razvojem Couplinga smo dobili kopico odličnih idej, ki jih nismo mogli vključiti, in zdaj čakajo, da jih oblikujemo v nove, samostojne igre!

Coupling igra bo v druženje prinesla zvrhano mero zabave, veselja in smeha
Coupling igra bo v druženje prinesla zvrhano mero zabave, veselja in smeha

Več informacij o igri Coupling lahko izveš na družbenih profilih igre na Facebooku in Instagramu!

Žiga Kastelic

Urednik portala Student.si

VIRCoupling, The Game
Prejšnji članekŠtudija dokazuje, da se moški rajši crkljajo
Naslednji članekEYE 2023 se bliža: Vse o evropski prireditvi za mlade
Žiga Kastelic

Urednik portala Student.si

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.