Microsoft je konec lanskega leta pridobil franšizo Call of Duty z nakupom podjetja Activision Blizzard v vrednosti 69 milijard dolarjev. Prvoosebna strelska igra je ena najuspešnejših zabavnih franšiz, saj je v svoji zgodovini ustvarila že več kot 30 milijard dolarjev prihodkov.
Naročniška storitev za Microsoftove igre?
Activision je v zadnjih letih vsako leto izdal nove izdaje igre po ceni okoli 70 dolarjev. Predsednica Xboxa Sarah Bond pa je na konferenci napovedala, da namerava podjetje vse svoje igre presedlati na Game Pass, Microsoftovo naročniško storitev, ki za določeno ceno ponuja dostop do iger Xbox in drugih razvijalcev.
Podjetje iz Redmonda (Washington) si v zadnjih letih prizadeva zgraditi naročniško storitev za igre v slogu Netflixa kot del prizadevanj za prekinitev prevlade konzol PlayStation, ki jih izdeluje japonski tekmec Sony.
Microsoft je februarja sporočil, da ima Game Pass že 34 milijonov naročnikov, kar je povečanje s 25 milijonov, kolikor so jih poročali leta 2022. Analitiki so dejali, da bi izdaja igre Call of Duty – franšize z veliko in zvesto bazo oboževalcev – pomagala pritegniti več ljudi k storitvi Game Pass, vendar bi lahko vplivala na skupno prodajo igre.
- Preberi tudi: Najbolj pričakovane igre leta 2024.
Igra Call of Duty: Modern Warfare III, izdana novembra 2023, je druga najbolje prodajana igra letošnjega leta, zaostaja le za Sonyjevo igro Helldivers II, glede na podatke industrijskega sledilca Circana. Kot kaže prodaja še zdaleč ne upada, a glede na to, da je vsako leto izdan nov Call of Duty, je odločitev za prehod na Game Pass verjetno dobra. Poleg tega bi takšna naročnina omogočila dostop na vseh platformah.
Junior novinar