SOUNDGARDEN, festival osebne in poslovne rasti, s svojim (pre)drznim programom nagovarja predvsem tiste posameznike in ekipe, ki so pripravljeni na velike in pozitivne preboje v življenju. V 48 urah programa se bo zgodilo več kot 60 prebojnih debat, delavnic in glasbenih vložkov. Med izvajalci programa izstopajo zveneča imena iz gospodarstva, duhovnosti, politike in (alternativnega) zdravljenja.
Festival, ki bo potekal med 27. in 29. junijem ob Velenjskem jezeru, si želi povezati različne svetove. Kreativnim umom dati prostor za razvoj idej ter posameznikom in podjetjem ponuditi prostor, kjer bodo odkrivali svoje potenciale, ustvarjali harmonične povezave in skupaj snovali bolj trajnosten, umirjen in srčen svet.
Se bere pravljično? Morda za nekoga. Prav zato organizatorji pričakujejo, da se bodo festivala udeležili tisti, ki imajo najbolj odprte ume in so pripravljeni resno delati za večje blagostanje; tako lastno kot tudi celotne družbe.
Festival, ki nudi celostno izkušnjo za osebno in karierno rast
Obiskovalci festivala bodo lahko sodelovali v prebojnih debatah o najbolj aktualnih tematikah današnjega časa, v katerih bodo svoja mnenja delili uveljavljeni Slovenci, kot so Pater Karel Gržan, Marko Lotrič, Franci Pliberšek, Tina Cipot, Boštjan Romih, Niko Slavnić, Daniela Bervar Kotolenko, Lucija Ćirović in mnogi drugi. Med več kot 40 delavnicami še posebej izstopa »Pika na (A)I«, kjer bo Marko Cafnik moderiral pogovor med udeleženci festivala ter Ivanom Cankarjem, Trio in Stevom Jobsom. Na drugi strani festival daje prostor tudi ranljivim skupinam in jih enakovredno vključuje v svoje aktivnosti. Letošnja posebnost bo delavnica »Kako poslušamo, ko se ne slišimo«, ki jo bo izvajala gluha plesalka Špela Rotar.
Od prehranske varnosti, skozi Google analitiko, prek umetne inteligence do čuječnosti in glasbenih večerov
Vsebinsko izredno širok nabor delavnic so organizatorji zasnovali z namenom, da udeleženci festivala preizkusijo čim več novih pristopov in pridobijo vpogled v raznolika znanja, z namenom, da bi res lahko našli tisto, kar jim najbolj ustreza za nadaljnjo rast in preboj.
Razmišljanje izven okvirjev, umetna inteligenca, biohacking, prehranska varnost, komunikacija in trajnostni pristopi,”growth marketing”, psihološki in nevro vzorci, čuječnost ter meditacije in glasbeni večeri. To je le nekaj področij, na katere se osredotoča festivalski program.
Festival se bo sklenil z delavnico “Srečanje vesoljcev in globalna manifestacija boljšega sveta”. Z uporabo metod Design Thinkinga, obogatenih z elementi igrifikacije, bodo vsi udeleženci delavnice skupaj razvijali ideje, ki vodijo k pozitivnim spremembam v naši družbi. Pri tem si bodo pomagali z najpomembnejšo tehnologijo – našo srčno kapaciteto – ter z radovednim raziskovalnim duhom in inteligenco enosti.
Se vidimo konec meseca ob Velenjskem jezeru.
Marketing