Netflix je pred kratkim izdal napovednik o seriji, ki govori o nastanku Spotifyija z imenom The Playlist. Skoraj dve minuti dolg napovednik namiguje, da bo serija imela izredno resen pogled na to, kako je to uspešno podjetje zgradilo svoj glasbeni imperij. Serija bo poslovna drama z dramatičnimi prizori sestankov, zabav in celo kongresnim pričevanjem.
Serija ne bo dokumentarec
Vendar ne pričakuj, da bo serija dokumentarna, saj Netflix poroča, da bo veliko zadev izmišljenih. Podlaga za dogajanje je sicer »šest neizrečenih zgodb«, predvidevamo pa lahko, da se bodo ustvarjalci serije malce poigrali z zgodovinskimi dejstvi, zato da lahko ustvarijo nekaj primernega za televizijsko serijo. Navdih za serijo izhaja iz knjige, Spotify Untold, napisane s strani dveh švedskih novinarjev.
Šest-epizodna serija, The Playlist bo na Netflixu izšla 13. oktobra 2022.
O Spotifyju
Spotify je lastniški švedski ponudnik pretakanja zvoka in medijskih storitev, ki sta ga 23. aprila 2006 ustanovila Daniel Ek in Martin Lorentzon. Je eden največjih ponudnikov storitev pretakanja glasbe z več kot 433 milijoni aktivnih uporabnikov mesečno, vključno s 188 milijoni plačljivih naročnikov, kot pravijo podatki iz junija 2022. Spotify ponuja digitalno avtorsko omejeno posneto glasbo in podcaste, vključno z več kot 82 milijoni pesmi, založb in medijskih podjetij. Kot brezplačna storitev so osnovne funkcije brezplačne z oglasi in omejenim nadzorom, medtem ko so dodatne funkcije, kot sta poslušanje brez povezave in poslušanje brez reklam, na voljo prek plačljivih naročnin. Spotify je na voljo v več kot 180 državah. Uporabniki lahko iščejo glasbo glede na izvajalca, album ali žanr ter lahko sami ustvarjajo, urejajo in delijo sezname predvajanja.
Novinar