Žalost je tajvanski telesni horor, ki ga je režiral kanadski režiser Rob Jabbaz. V svojem režiserskem debiju predstavi zgodbo mladega tajvanskega para, ki se mora ponovno najti med vzponom pandemije, ki ljudi spremeni v krute in krvoločne pošasti. Gre za enega najbolj krvavih in brutalnih filmov v zadnjem času.
Žalost se začne poznano, hitro pa skoči v nepričakovano
Če bi lahko film Žalost uvrstili v žanr, bi to vsekakor bil telesni horor. Nekje bi se morda znašel v zombijevskem podžanru, kamor mnogi uvrščajo tudi 28 dni pozneje in njegovo nadaljevanje 28 tednov pozneje iz začetka tega stoletja. V svojem začetku se film začne precej poznano za tak žanr, saj spremljamo pogovore o virusih in prav tu se film naveže tudi na zadnji leti našega sveta. Nezaupanje v vodilne, da znajo omejiti razširitev virusa in dvomljenje v to, da virus sploh obstaja. Ampak virus je resničen in kmalu postane Tajvan žarišče izbruha. Spoznamo mladi par, im in Kat, ki med vožnjo v Tajpeju vidi krvavo prizorišče zločina. Jim odloži Kat na podzemni postaji, nato pa se odpravi v bližnjo restavracijo.
Tako prvič vidimo kako virus vpliva na ljudi in v tem trenutku bo film pridobil ali povsem izgubil svojega gledalca. Takih prizorov je v nadaljevanju še malo morje in večina jih je hujših kot to, ampak začeti je treba vroče. In nič ni bolj vročega od vrelega olja za cvrtje, vsaj ne v restavraciji.
Žalost ni za vse, bo pa navdušil marsikoga
Žalost je nasilen, krvav, gnusen in na trenutke skoraj negledljiv film. V vsem tem kaosu pa je najti marsikatero alegorijo na našo družbo. Okužene namreč vzburja trpljenje njihovih žrtev. Vse, kar film nosi v sebi, vrže ven in pred gledalca. Dobesedno in v prenesenem pomenu. Kar je človeškega v filmu, sloni na Jimu in Kat, saj skozi njune oči spremljamo padec tajvanskega mesta v krvavi pokol. In ko je govora o pokolu, lahko vidimo kar nekaj neverjetnih prizorov nasilja, ki jih potem naslednji še nadgradi, ko že mislimo, da smo mimo vsega hudega.
Žanrskim oboževalcem bo Žalost fantastičen, tistim, ki nimajo radi nasilja pa najhujša nočna mora v celem življenju. Rob Jabbaz in ekipa so ustvarili film o izbruhu virusa, ki je eden bolj nasilnih/krutih/krvavih in prav zaradi tega najbolj fascinantnih filmov vseh časov. Čeprav neke pretirane globine film ne išče oziroma tudi ne pokaže želje o iskanju le tega, je še vedno dovolj prepričljiv, da želimo od iste ekipe še več filmov. Brez dvoma pa je Žalost film, ki ga ne pozabiš tako hitro ali pa ga sploh ne pozabiš.
Urednik portala Student.si