Dokumentarni film govori o delovanju Cambridge Analytica, podjetja, ki je sodelovalo s Trumpom med njegovo volilno kampanjo. Zaposleni so na podlagi Facebooka analizirali osebnosti Američanov in to izkoristili v svojo korist. Podjetje je zbralo ogromne količine podatkov, da bi ugotovili, kako prepričati ljudi, da bi volili Trumpa.
Kar strašljivo je spoznati, koliko splet ve o nas. Internetni velikani, kot sta Google in Facebook, so najbogatejši na svetu, saj so informacije vredne več kot nafta. Te podatke pa lahko izkoriščajo in jih prodajajo oglaševalcem. Vsako sekundo se o nas zbirajo podatki, kot so lokacija, všečki in kliki.
Moramo se zavedati, da se vsebine, ki jih ustvarjamo na spletu, tam tudi kopičijo in shranjujejo. Vsak posameznik tako postane potencialen vir zaslužka. Gotovo si že kdaj brskal po spletu in naslednji dan povsod videl oglase, ki so ti ponujali ravno to, kar si iskal.
Informacije so orožje moderne dobe. Na podlagi zgodovine brskanja se nam posredujejo vsebine, ki jih lahko vidimo samo mi. Če v Google vtipkaš neko ključno besedo, boš dobil drugačne rezultate kot pa tvoj prijatelj.
Ta film priporočam vsem, saj je zelo pomembno, da se zavedamo moči spletnih velikanov. Gledanje je bila zelo intenzivna izkušnja, saj me je kar pretreslo, do katere mere se naši osebni podatki zlorabljajo. Dejansko so vplivali na izide volitev, s čimer spreminjajo tok zgodovine. To je sicer fascinantno, ampak hkrati tudi zelo strašljivo.
Predvsem pa priporočam ta dokumentarec vsem mladim, ker vsi pač vemo, koliko časa preživimo na spletu. Mogoče te bo prepričal, da na Facebooku deliš kak dogodek manj.
Urednica revije Študent