Že kar nekaj let je minilo od padca Blockbusterja, Netflix pa leta 2025 načrtuje odprtje novih fizičnih lokacij oziroma trgovin. Toda namesto brskanja po videoposnetkih za izposojo, bodo obiskovalci kupovali tematske obleke in drugo blago, jedli v tematskih restavracijah, si ogledali nastope v živo in sodelovali v poglobljenih izkušnjah popularnih Netflixovih serij.
Kakšen je načrt Netflixa?
Prvi dve lokaciji se bosta odprli v Združenih državah Amerike. Če bo šlo vse po planu, pa platforma načrtuje, da bo koncept postal globalen.
»Videli smo, kako radi se oboževalci potopijo v svet naših filmov in oddaj, in veliko smo razmišljali o tem, kako bi to dvignili na višjo raven,« pravi Josh Simon, Netflixov podpredsednik potrošniških izdelkov.
Trgovine, imenovane Netflix House, ne bodo prvi vpad podjetja v svet maloprodaje. Netflix ima že vzpostavljeno spletno trgovino, prav tako pa so že eksperimentirali s stojnicami oziroma pop-up trgovinami in različnimi dogodki v izbranih mestih.
Kaj je že mogoče videti in doživeti?
V začetku tega leta so sladokusci v Los Angelesu jedli v pop-up restavraciji Netflix Bites. Restavracija je stregla jedi, ki so jih ustvarili slavni kuharji, ki so se pojavili v Netflixovih oddajah. Mesto je tudi dom igre Squid Game: The Trials, poglobljene izkušnje, kjer udeleženci poskušajo premagati šest interaktivnih iger, ki jih je navdihnila oddaja.
V več mestih se je mogoče udeležiti tudi izkušnje plesa iz časa regentstva, ki ponazarja plese, ki so prikazani v oddaji Bridgerton. Za ljubitelje gledališča je novembra v Londonu načrtovana premiera predzgodbe odrske predstave Stranger Things.
Kakšna so pričakovanja?
Netflix House bo prvi poskus pretočne platforme na stalnih lokacijah. Nekateri menijo, da so trgovine morda poskus podjetja, da posnema Disneyjeva uspešna prizadevanja, da svoje oddaje, zgodbe in like prenese z zaslonov v resnični svet.
Ali bo ta pristop deloval za Netflix? Televizijski kritik Eric Deggans je skeptičen. »Disney že zelo dolgo počne to kar počne. In količina denarja, ki bi jo Netflix moral porabiti, da bi dejansko tekmoval z njimi, se mi ne zdi smiselna,« pravi. »Mislim, da je to nekakšen čuden poskus, ki ga verjetno ne bodo izvajali prav dolgo.«
Rick Munarriz, medijski analitik je bolj optimističen. »Če lahko Disney in NBC Universal upravljata tematske parke, dajem Netflixu dostojne možnosti za uspeh s tem podvigom.«
Veliko podrobnosti o tem, kdaj in kje se bodo odprle lokacije Netflix hiš, je še vedno v zraku. Novica je prišla po razgibanem poletju za podjetje. Netflix je zajezil skupno rabo gesel, zmanjšal svoj najcenejši paket brez oglasov in dodal milijone naročnikov, vendar še vedno ni dosegel četrtletnih napovedi prihodkov.
Junior novinar