Pričakuje se, da bo Netflix leta 2024 zvišal cene svojih načrtov za pretakanje – poteza, ki bi morala pospešiti rast njegovih prihodkov in zaslužka – saj po mnenju analitikov še naprej jemlje večji zalogaj celotnega gledanja televizije.
Netflix in višanje cen v letu 2024
»Pričakujemo, da se bo obrestna mera letos zvišala«, so analitiki UBS pod vodstvom Johna Hodulika zapisali v raziskovalnem zapisu. To bi moralo skupaj s povečanjem prihodkov od stopnje, podprte z oglasi, in dobrimi pridobitvami naročnikov dvigniti skupno rast prihodkov podjetja v letu 2024 na 15 odstotkov po ocenah analitikov v primerjavi s 7-odstotno rastjo v letu 2023.
Lanskoletne rasti so se zgodile, ko je podjetje objavilo, da je med julijem in septembrom dodalo 8,8 milijona naročnikov – več od pričakovanj – deloma zaradi svoje sheme za zatiranje deljenja gesel. Uvedla je dodatno pristojbino, da bi več kot enemu gospodinjstvu omogočila skupno rabo istega računa, kar je po navedbah družbe predstavljalo približno 30 odstotkov novih prijav.
Netflix je dejal, da se zdi, da je veliko uporabnikov izbralo to možnost, namesto da bi zapustili storitev, poroča The Independent.
Soizvršni direktor Netflixa Greg Peters je lani opozoril, da so zadržali zvišanje cen, preden so zatrli skupno rabo gesel.
Na mizi je zvišanje cen
Za Variety je Peters na razpisu o zaslužku podjetja za četrto četrtletje 2023 dejal: »[…] ker smo to videli kot obliko nadomestnega zvišanja cen. Zdaj, ko smo to opravili, lahko nadaljujemo z našim nekakšnim standardnim pristopom k zvišanju cen. In zvišanje cen, videli ste, kako to počnemo v ZDA, Združenem kraljestvu in Franciji. Te spremembe so bile boljše, kot smo pričakovali.« Ko bodo zagotovili dovolj dodatne vrednosti za zabavo, da bodo od strank lahko zahtevali, naj plačajo nekoliko več, da ohranijo ta pozitivni vztrajnik, bodo lahko vlagali v več odličnih filmov, serij in iger za člane.
Netflix ni objavil posebnih načrtov za povišanje cen naročnin v letu 2024, vendar so vodje dejali, da je na mizi zvišanje cen.
Novinar