Študentska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi, bolj znana kot ŠS PRSS, bo 19. novembra v Veliki dvorani Fakultete za družbene vede že četrtič organizirala svoj največji projekt – PR teater, Študentsko konferenco o odnosih z javnostmi. Rdečo nit dneva bodo vodile »Zgodbe za dobro jutro«, ki združujejo veščine, nujne za vsakega piarovca. Letos sta v programu pripravljeni tudi dve novosti – pogovor in študija primera, znanje pa bo delilo kar 22 strokovnjakov.
PR teater bo tokrat obiskovalcem prikazal vse, kar naj bi piarovec potreboval za uspešno poslovno pot. Zakaj »Zgodbe za dobro jutro«? Ker so piarovci prvi, ki zjutraj preverijo vse dogajanje okoli sebe in začnejo z delom, branjem in s pisanjem zgodb iz prve roke; zgodb, ki presenetijo in zgodb, ki potešijo zanimanja … Vse izbrane veščine so univerzalne in skupne številnim posameznikom, za zaposlene v PR-ju pa nujne. To so: pisanje, širokoglednost, retorika, ustvarjalnost, raziskovanje, mreženje in mehke veščine.
Zgodbo PR teatra 2013 bodo pisali: Nina Gaspari, ki bo predstavila študijo primera Slovenske Vodke ter zajela veščino ustvarjalnosti; Miloš Čirič bo izdal skrivnost »poslovnih kav« in poudaril pomembnost mreženja; Chantal Van Mourik pa bo predstavila glasbeni PR na časovnem traku, v okviru širokoglednosti. Vesna Sodnik bo razkrila pomembnost govorice telesa pri retoriki, na okrogli mizi pa bodo veščino pisanja zastopali blogerji: Roni Kordiš, Aljaž Pengov Bitenc, Anže Frantar in blogerka Urška Podojstršek. V vlogi moderatorja se bo znašel Boštjan Gorenc – Pižama. Novost v programu – pogovor, bo temeljil na projektu Glasuj z razlogom, kjer bodo o različnih komunikacijskih strategijah govorili Marko Orel, Tanja Kos, Irena Čotar in Gloria Vilar pod taktirko Denisa Oštirja. Veščina #raziskovanje bo predstavljena skozi dve predavanji – Jurija Ložića in Luke Piškoriča, ki bosta primer start up-a Musgard navezala še na coworking, crowdfunding … drugo predavanje Tonija Klarića pa bo pokrivalo digitalno komuniciranje, potekalo pa bo v angleškem jeziku. Širokoglednosti bomo lahko priča tudi na soočenju Aljoše Bagola in Mihe Artnaka, kjer bomo razglabljali o priložnostih, ki ustvarjajo zgodbe oziroma obratno. Zadnjo, sedmo veščino piarovca, predstavljajo mehke veščine, ki jih bodo na PR teatru predstavili skozi dve delavnici. Prvo bo vodil Demjan Vester in bo razkrivala skrivnosti učinkovitega komuniciranja, druga delavnica pa bo vse udeležene obogatila z znanjem na področju upravljanja s časom (s pomočjo Alenke Planinc Rozman).
Vodja, Nina Lenko je povedala: »S konceptom letošnjega PR teatra smo hoteli zaobjeti širino stroke za odnose z javnostmi. Poudariti smo želeli sporočilo, ki ga prinaša že samo ime dogodka: piarovec se more kot igralec v teatru postaviti v najrazličnejše vloge, jih z uporabo primernih veščin prepričljivo odigrati in nagovoriti raznolika občinstva. Verjamemo, da bo bogat program z novostmi ustvaril veliko zgodbo.«