Zelo uporaben in zanimiv seminar na temo veščin prepričevanja, ki ga bo vodil Dr. Robert Cialdini: The Science of Influence: Increase YES! >> Petek, 22. november 2013, Milano, Italija.
Vsi imamo težave z javnim nastopom, oziroma natančneje, s situacijami, kjer moramo uveljaviti svojo voljo, torej vplivati na druge. Se sliši strašljivo, da je to dejansko veščina, ki se jo da priučiti, kot vsako drugo?
Na seminarju “The Science of Influence: Increase YES!” se boste naučili, kako:
– hitro ustvariti in vzdrževati razmerja s strankami in poslovnimi partnerji v duhu sodelovanja in zaupanja
– izboljšati vaš nastop, da vas bodo drugi takoj zaznavali kot zanesljivo, resno osebo z avtoriteto
– se izogniti »pasti« manipulativnih tehnik prepričevanja
– doseči trajne rezultate, tako da začnete izvajati majhne spremembe pri svoji naravnanosti in strategijah
– vse to narediti v skladu z etičnimi standardi
Dr. Robert Cialdini je sicer svoje celotno poslovno življenje posvetil raziskavam na področju socialnega vpliva. To mu je prineslo mednarodni sloves strokovnjaka na področju prepričevanja, vplivanja in pogajanj.
Njegova knjiga »Influence: Science & Practice«, je rezultat več desetletnih raziskav s sodelavci na temo, zakaj ljudje izvajajo zahteve drugih. Knjiga je prodana v več kot 2 milijona izvodih, je na seznamu New York Times Bestseller in prevedena v 27 jezikov. Zaradi svetovne prepoznavnosti njegovih raziskav in njegovih etičnih poslovnih rešitev se ga je prijel vzdevek »Boter vplivanja«.
Dr. Cialdini je doktoriral na Univerzi v Severni Karolini in opravil postdoktorski študij na Univerzi Kolumbija. Je gostujoči predavatelj na številnih univerzah (državna univerza v Ohio, Kalifornijska univerza, Annenberg šola komunikacije in poslovna univerza v Standfordu). Trenutno je dr. Cialdini zaslužni profesor psihologije in marketinga na državni univerzi v Arizoni. Dr. Cialdini je tudi direktor podjetja INFLUENCE AT WORK, ki se osredotoča na etični trening vplivanja v podjetjih in ponuja tudi CMCT (Cialdini Method Certified Trainer) program.
Seznam njegovih strank vključuje podjetja, kot so Google, Microsoft, Cisco Systems, Bayer, Coca Cola, KPMG, AstraZeneca, Ericsson, Kodak, Merrill Lynch, Nationwide Insurance, Pfizer, AAA, Northern Trust, IBM, Prudential, The Mayo Clinic, GlaxoSmithKline, Harvard University – Kennedy School, The Weather Channel, the United States Department of Justice, and NATO.
Njegov intervju si lahko preberete v najnovejši številki Harvard Business Review.