Že osmo leto je stalnica najbolj muhastega meseca v letu študentska marketinška konferenca Fanfara. Letošnja bo 15. aprila v znamenju umetnosti v številkah, ki so predpogoj za uresničitev kreativnih idej. Odvila se bo v Festivalni dvorani v Ljubljani, v organizaciji Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije.
»V marketingu so številke kisik, raziskovalci pa smo drevesa in gozd, ki jih omogočamo. Lepota in bogastvo marketinga je v številkah,« pravi Janja Božič Marolt iz Mediane. Skupaj s Petro Kalan Lubajnšek (Medex) bosta na Fanfari govorili o znanjih, izkušnjah in raziskavah, ki sestavljajo ključne korake na poti do novih zmag.
Festivalna dvorana v Ljubljani bo tako ponovno središče dogajanja, kjer bodo marketinški navdušenci in tisti, ki se z njim srečujejo v vsakdanjem življenju, lahko prisluhnili različnim zgodbam. O najbolj aktualnih iz »štacune« bo predavala Tina Cipot (Lidl), Damjan Obal (Edgar) pa bo pojasnil, kakšne so tiste za umret.
Kako s številkami učinkovito lagati samemu sebi?
Filip Muki Dobranić (Luna / TBWA) je mnenja, da marketingarji uporabljajo statistiko kot pijanci ulične svetilke – v podporo šibkim nogam, namesto v osvetlitev. Da do tega ne bi prihajalo, bo direktorica agencije Grey Ljubljana Špela Žorž razložila, kako do učinkovitosti trženjsko-komunikacijske akcije in rezultatov. »Časi, ko je marketing temeljil na kreativnosti, so minili. Iz obrtništva se premika v znanost, znotraj katere ni več prostora za egotripanje in ustvarjanje lepih kreativ, ki ne prinašajo rezultatov,« pojasnjuje Andraž Štalec(Red Orbit).
Na Fanfari bodo poleg domačih prisotni tudi tuji govorci. Rodolphe Jounot (BrainJuicer) in Tonči Klarić (Proximity Zagreb) bosta govorila o ljudeh. Ti danes pomenijo številke v marketingu, njihovi nakupi pa so povezani z občutki, ki jih ob tem doživljajo. Seveda bo v Festivalni dvorani prostor tudi za delavnici. Kako tržiti, ko prodajaš podjetjem, bo razložil Fedja Hvastja (FrodX), kasneje pa bo Luka Uvodić (Optika Clarus) razložil elemente izstopajočih kreativ na jumbo plakatih.
AfterpARTy – umetnost po številkah!
Celodnevnemu programu bo sledilo tudi večerno poglavje – afterpARTy. Predstavlja umetnost, ki zares šteje, saj omogoča nadaljnje druženje marketinških umetnikov vse do jutranjih ur. Za sproščeno dogajanje bo poskrbel glasbenik Clemens s spremljevalno skupino The Gentlemen, ki je letos nastopil tudi na EMI, in DJ Dey.
Prijave so odprte na fanfara.net. Cena kotizacije za samostojno prijavo osebe je 23 €/osebo, mogoče pa se je prijaviti tudi na način 3 + 1, kar znaša 17,25 €/osebo. Prijava vključuje kotizacijo za celodnevno konferenco, zajtrk in kavo, kosilo in vabilo na večerno dogajanje. »Ko si kreativnost poda roko s številkami, nastanejo zgodbe o uspehu,« pravi Tina Cipot.
Vabljeni, da Fanfarino soustvarite z nami!