Veliki sempler hrvaški agenciji Imago

Izmed 34 del v ožjem izboru je žirija za nagrade Sempler izbrala najboljša, ki so prejela devet zlatih nagrad in veliko nagrado. Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta je prejela hrvaška oglaševalska agencija Imago za kampanjo »Soglasnik za življenje«, ki jo je ustvarila za hrvaško združenje Transplant.

 

Portorož, 26. novembra 2015 – Najvišja nagrada letošnjega tekmovanja za najboljše medijske strategije leta Sempler, ki poteka v okviru konference medijskih trendov SEMPL, je letos pripadla akciji »Soglasnik za življenje«, ki jo je za hrvaško združenje Transplant ustvarila oglaševalska agencija Imago iz Zagreba.

Z akcijo »Soglasnik za življenje« so želeli javnost seznaniti s pomenom odločitve o darovanju organov, izraziti podporo vsem tistim, ki čakajo na presaditev organov, in se zahvaliti vsem darovalcem in njihovim družinam, ki so s svojim plemenitim dejanjem rešili druga življenja. V ta namen so ustvarili aplikacijo, preko katere so uporabniki na družbenem omrežju Facebook lahko izrazili svojo podporo tako, da so »darovali« soglasnik iz svojega imena. Akciji so se pridružile številne medijske hiše in podjetja, ki so z izločitvijo soglasnika iz svojega imena ali logotipa izkazali svojo podporo darovanju organov in tako prispevali k večji ozaveščenosti o tej tematiki.

»Žirija se je soglasno odločila, kateremu delu podeliti veliki sempler. Kampanja »Soglasnik za življenje« je s preprosto idejo uspela doseči izjemno aktivacijo medijev, družbenih omrežij in javnosti na splošno, pri čemer ni imela na voljo velikega proračuna,« je povedal predsednik žirije Marko Vičič, partner in izvršni kreativni direktor v agenciji Futura DDB. Kot dodaja, so bila vsa dela v ožjem izboru na zavidljivi ravni, saj so številna izstopala po svoji svežini in kreativnosti.

V kategoriji strateška uporaba medijskega spleta je zlato nagrado prejela hrvaška medijska agencija OMD Media v sodelovanju z oglaševalskima agencijama Innovo DDB in DRAP, ki je za McDonald’s Hrvaška ustvarila kampanjo »McDonaldsov zajtrk«. Slovenska medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup in oglaševalska agencija Publicis sta dobili dve zlati nagradi za akcijo »Renault Z. E. Taxi«, in sicer v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala in kategoriji najboljša izkustvena akcija.

V kategoriji najboljša ciljana akcija je zmagala »Promocijska akcija VIP ob vrnitvi v šolo«, ki sta jo za hrvaškega mobilnega operaterja VIP ustvarili U. M. Universal McCann, Real Grupa in Grey. V kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja je zmagal »Spletni vtičnik Itak Moč Besed«, delo medijske agencije Pristop Media in oglaševalske agencije Pristop za Telekom Slovenije, v kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih pa je zlati sempler prav tako pripadel Pristopu za akcijo »Moč besed« Telekoma Slovenije.

V kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja je zmagala aplikacija »Telenorjev bankir v obogateni resničnosti«, delo srbske medijske agencije Direct Media za Telenor banko. Digitalna agencija Red Orbit je prejela zlato nagrado v kategoriji najboljša uporaba podatkov za delo »Uspešna rezervacija vozovnice« za Adrio Airways, v kategoriji najboljši novi medij/medijski format pa je zmagala akcija »Gledališče iz kovčka« agencije Pristop za Mini teater.

Na večerni slovesnosti po koncu prvega dne 17. konference medijskih trendov SEMPL sta bili poleg velikega semplerja in devetih zlatih semplerjev podeljeni še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrada za medijskega menedžerja leta 2015 je pripadla Pavlu Vrabcu, generalnemu direktorju medijske družbe Pro Plus, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti pa je dobila Maša Smonig, medijska planerka iz medijske agencije OMD.

 

V nadaljevanju so navedene zmagovalne akcije z njihovimi agencijami in sodelujočimi. Zmagovalci so objavljeni tudi na spletni strani Sempla, na tej povezavi.

 

Dobitniki nagrad Sempler 2015

 

VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJŠO MEDIJSKO STRATEGIJO LETA

 

Soglasnik za življenje (A Consonant for Life)

 

Oglaševalec: Hrvaško združenje Transplant (Hrvatska udruga Transplant)

Medijska agencija: Imago, Hrvaška

Oglaševalska agencija: Imago, Hrvaška

Sodelavci: Darko Bosnar, Igor Mladinović, Petra Brandt, Domagoj Delić, Hrvoje Hrvatin, Martina Bek, Vanja Runje, Davor Runje in Danijel Milišić

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI STRATEŠKA UPORABA MEDIJSKEGA SPLETA

 

McDonaldsov zajtrk (McDonald`s Breakfast Campaign)

 

Oglaševalec: McDonald`s Hrvatska – Globalna hrana d.o.o.

Medijska agencija: OMD Media, Hrvaška

Oglaševalska agencija: Innovo DDB, DRAP, Hrvaška

Sodelavci: Ivana Šapina, Natalija Azinović, Stipe Grubišić, Brankica Blažević in Vladimir Karmelić

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI INOVATIVNA UPORABA KOMUNIKACIJSKEGA KANALA

 

Renault Z. E. Taxi

 

Oglaševalec: Renault, Slovenija

Medijska agencija: OMD – OmnicomMediaGroup, Slovenija

Oglaševalska agencija: Publicis Slovenija

Produkcijska hiša: NET Projekt

Sodelavci: Maša Smonig, Miha Bevc, Milena Jakovljevič, Nina Smonig, Katja Kavčič, Katarina Keršič, Matjaž Smole, Tamara Korat, Vid Greganovič, Anja Rebek, Renata Penca in Gregor Čeferin

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA CILJANA AKCIJA

 

Promocijska akcija VIP ob vrnitvi v šolo (VIP Back2school promo 2015)

 

Oglaševalec: VIP, Hrvaška

Medijska agencija: U. M. Universal McCann & Real Grupa, Hrvaška

Oglaševalska agencija: Grey, Hrvaška

Sodelavci: Željka Mojzeš, Ružica Abramović, Ida Pandur, Maja Šplajt, Viviana Vukelić in Vlatka Kraljić

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZKUSTVENA AKCIJA

 

Renault Z. E. Taxi

 

Oglaševalec: Renault, Slovenija

Medijska agencija: OMD – OmnicomMediaGroup, Slovenija

Oglaševalska agencija: Publicis Slovenija

Produkcijska hiša: NET Projekt

Sodelavci: Maša Smonig, Miha Bevc, Milena Jakovljevič, Nina Smonig, Katja Kavčič, Katarina Keršič, Matjaž Smole, Tamara Korat, Vid Greganovič, Anja Rebek, Renata Penca in Gregor Čeferin

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZRABA DIGITALNEGA OKOLJA

 

Spletni vtičnik Itak Moč besed (Itak Power of Words Plug-in)

Oglaševalec: Telekom Slovenije

Oglaševalska agencija: Pristop

Sodelavci: Niko Kušar, Eva Winkler, Aljoša Bagola, Andrija Šulić, Mojca Uršič, Matija Kocbek, Ula Spindler, Anja Bencik, Luka Bajs in Živa Debevec

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA AKCIJA NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

 

Moč besed (Power of Words)

 

Oglaševalec: Telekom Slovenije

Medijska agencija: Pristop Media

Oglaševalska agencija: Pristop

Sodelavci: Eva Winkler, Niko Kušar, Aljoša Bagola, Ula Spindler, Špela Kozamernik, Anja Bencik, Uroš Štanc, Mojca Uršič, Matija Kocbek, Luka Bajs, Sanja Petrovič, Peter Šepetavc, Tjaša Jazbinšek in Maša Butara

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA MOBILNEGA OKOLJA

 

Telenorjev bankir v obogateni resničnosti (Bank Augmented Reality Banker)

 

Oglaševalec: Telenor banka, Srbija

Medijska agencija: Direct Media, Srbija

Oglaševalska agencija: Direct Media

Produkcijska hiša: Digital Mind

Sodelavci: Stefan Ivanović, Voljena Daničić, Aleksandar Jovanović, Vitomir Jevremović in Vladimir Djukelić

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA PODATKOV

 

Uspešna rezervacija vozovnice (Ticket reservation done right)

 

Oglaševalec: Adria Airways

Medijska in oglaševalska agencija: Red Orbit, Slovenija

Sodelavci: Karmen Krumpestar, Andraž Štalec, Maja Dolšak in Iztok Franko

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠI NOVI MEDIJ/MEDIJSKI FORMAT

 

Gledališče iz kovčka (The Trunk Theater)

 

Oglaševalec: Mini teater

Oglaševalska agencija: Pristop

Produkcija: Luka Kaše

Sodelavci: Aljoša Bagola, Robert Bohinec, Matija Kocbek, Peter Zabret, Petra Podgoršek, Damjana Grošelj in Uroš Štanc

 

POSEBNI NAGRADI TOP SEMPL

 

Medijski menedžer 2015: Pavel Vrabec, generalni direktor Pro Plus

 

Medijska zvezda prihodnosti 2015: Maša Smonig, OMD

O konferenci medijskih trendov SEMPL

SEMPL je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, ki je namenjen predstavitvi aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji ter analizi tuje in domače dobre prakse. Namenjen je vsem, ki delajo v medijih, z mediji ali za medije in vsem tistim, ki krojijo medijske trende in se po njih ravnajo.

V okviru konference poteka tudi tekmovanje za nagrade za medijske presežke leta Sempler, na katerem medijski strategi, naročniki in mediji predstavijo svoje najboljše projekte in se od letošnjega leta dalje potegujejo za devet zlatih semplerjev in glavno nagrado veliki sempler, ki je podeljena najboljši medijski strategiji preteklega leta.

 

O organizatorjih

SEMPL že od leta 1998 dalje nastaja pod okriljem in v organizaciji enega največjih zakupnikov medijskega prostora v Sloveniji, družbe Media Pool, ki so jo ustanovile večje slovenske oglaševalske agencije z namenom natančnega spremljanja dogajanja na medijskem trgu in zagotavljanja transparentnosti poslovanja. Media Pool vseskozi skrbi tudi za razvoj stroke: poleg konference SEMPL izvaja tudi raziskavo poslušanosti radijskih programov Radiometrija, pripravlja celovit pregled slovenskega medijskega trga Mediaskop in številne druge, manjše projekte.

Od leta 2011 pri izvedbi konference SEMPL sodeluje tudi podjetje Medijski partner, izdajatelj specializirane marketinške revije Marketing magazin, ki izhaja že od leta 1981.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.