Izmed 34 del v ožjem izboru je žirija za nagrade Sempler izbrala najboljša, ki so prejela devet zlatih nagrad in veliko nagrado. Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta je prejela hrvaška oglaševalska agencija Imago za kampanjo »Soglasnik za življenje«, ki jo je ustvarila za hrvaško združenje Transplant.
Portorož, 26. novembra 2015 – Najvišja nagrada letošnjega tekmovanja za najboljše medijske strategije leta Sempler, ki poteka v okviru konference medijskih trendov SEMPL, je letos pripadla akciji »Soglasnik za življenje«, ki jo je za hrvaško združenje Transplant ustvarila oglaševalska agencija Imago iz Zagreba.
Z akcijo »Soglasnik za življenje« so želeli javnost seznaniti s pomenom odločitve o darovanju organov, izraziti podporo vsem tistim, ki čakajo na presaditev organov, in se zahvaliti vsem darovalcem in njihovim družinam, ki so s svojim plemenitim dejanjem rešili druga življenja. V ta namen so ustvarili aplikacijo, preko katere so uporabniki na družbenem omrežju Facebook lahko izrazili svojo podporo tako, da so »darovali« soglasnik iz svojega imena. Akciji so se pridružile številne medijske hiše in podjetja, ki so z izločitvijo soglasnika iz svojega imena ali logotipa izkazali svojo podporo darovanju organov in tako prispevali k večji ozaveščenosti o tej tematiki.
»Žirija se je soglasno odločila, kateremu delu podeliti veliki sempler. Kampanja »Soglasnik za življenje« je s preprosto idejo uspela doseči izjemno aktivacijo medijev, družbenih omrežij in javnosti na splošno, pri čemer ni imela na voljo velikega proračuna,« je povedal predsednik žirije Marko Vičič, partner in izvršni kreativni direktor v agenciji Futura DDB. Kot dodaja, so bila vsa dela v ožjem izboru na zavidljivi ravni, saj so številna izstopala po svoji svežini in kreativnosti.
V kategoriji strateška uporaba medijskega spleta je zlato nagrado prejela hrvaška medijska agencija OMD Media v sodelovanju z oglaševalskima agencijama Innovo DDB in DRAP, ki je za McDonald’s Hrvaška ustvarila kampanjo »McDonaldsov zajtrk«. Slovenska medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup in oglaševalska agencija Publicis sta dobili dve zlati nagradi za akcijo »Renault Z. E. Taxi«, in sicer v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala in kategoriji najboljša izkustvena akcija.
V kategoriji najboljša ciljana akcija je zmagala »Promocijska akcija VIP ob vrnitvi v šolo«, ki sta jo za hrvaškega mobilnega operaterja VIP ustvarili U. M. Universal McCann, Real Grupa in Grey. V kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja je zmagal »Spletni vtičnik Itak Moč Besed«, delo medijske agencije Pristop Media in oglaševalske agencije Pristop za Telekom Slovenije, v kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih pa je zlati sempler prav tako pripadel Pristopu za akcijo »Moč besed« Telekoma Slovenije.
V kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja je zmagala aplikacija »Telenorjev bankir v obogateni resničnosti«, delo srbske medijske agencije Direct Media za Telenor banko. Digitalna agencija Red Orbit je prejela zlato nagrado v kategoriji najboljša uporaba podatkov za delo »Uspešna rezervacija vozovnice« za Adrio Airways, v kategoriji najboljši novi medij/medijski format pa je zmagala akcija »Gledališče iz kovčka« agencije Pristop za Mini teater.
Na večerni slovesnosti po koncu prvega dne 17. konference medijskih trendov SEMPL sta bili poleg velikega semplerja in devetih zlatih semplerjev podeljeni še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrada za medijskega menedžerja leta 2015 je pripadla Pavlu Vrabcu, generalnemu direktorju medijske družbe Pro Plus, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti pa je dobila Maša Smonig, medijska planerka iz medijske agencije OMD.
V nadaljevanju so navedene zmagovalne akcije z njihovimi agencijami in sodelujočimi. Zmagovalci so objavljeni tudi na spletni strani Sempla, na tej povezavi.
Dobitniki nagrad Sempler 2015
VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJŠO MEDIJSKO STRATEGIJO LETA
Soglasnik za življenje (A Consonant for Life)
Oglaševalec: Hrvaško združenje Transplant (Hrvatska udruga Transplant)
Medijska agencija: Imago, Hrvaška
Oglaševalska agencija: Imago, Hrvaška
Sodelavci: Darko Bosnar, Igor Mladinović, Petra Brandt, Domagoj Delić, Hrvoje Hrvatin, Martina Bek, Vanja Runje, Davor Runje in Danijel Milišić
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI STRATEŠKA UPORABA MEDIJSKEGA SPLETA
McDonaldsov zajtrk (McDonald`s Breakfast Campaign)
Oglaševalec: McDonald`s Hrvatska – Globalna hrana d.o.o.
Medijska agencija: OMD Media, Hrvaška
Oglaševalska agencija: Innovo DDB, DRAP, Hrvaška
Sodelavci: Ivana Šapina, Natalija Azinović, Stipe Grubišić, Brankica Blažević in Vladimir Karmelić
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI INOVATIVNA UPORABA KOMUNIKACIJSKEGA KANALA
Renault Z. E. Taxi
Oglaševalec: Renault, Slovenija
Medijska agencija: OMD – OmnicomMediaGroup, Slovenija
Oglaševalska agencija: Publicis Slovenija
Produkcijska hiša: NET Projekt
Sodelavci: Maša Smonig, Miha Bevc, Milena Jakovljevič, Nina Smonig, Katja Kavčič, Katarina Keršič, Matjaž Smole, Tamara Korat, Vid Greganovič, Anja Rebek, Renata Penca in Gregor Čeferin
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA CILJANA AKCIJA
Promocijska akcija VIP ob vrnitvi v šolo (VIP Back2school promo 2015)
Oglaševalec: VIP, Hrvaška
Medijska agencija: U. M. Universal McCann & Real Grupa, Hrvaška
Oglaševalska agencija: Grey, Hrvaška
Sodelavci: Željka Mojzeš, Ružica Abramović, Ida Pandur, Maja Šplajt, Viviana Vukelić in Vlatka Kraljić
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZKUSTVENA AKCIJA
Renault Z. E. Taxi
Oglaševalec: Renault, Slovenija
Medijska agencija: OMD – OmnicomMediaGroup, Slovenija
Oglaševalska agencija: Publicis Slovenija
Produkcijska hiša: NET Projekt
Sodelavci: Maša Smonig, Miha Bevc, Milena Jakovljevič, Nina Smonig, Katja Kavčič, Katarina Keršič, Matjaž Smole, Tamara Korat, Vid Greganovič, Anja Rebek, Renata Penca in Gregor Čeferin
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZRABA DIGITALNEGA OKOLJA
Spletni vtičnik Itak Moč besed (Itak Power of Words Plug-in)
Oglaševalec: Telekom Slovenije
Oglaševalska agencija: Pristop
Sodelavci: Niko Kušar, Eva Winkler, Aljoša Bagola, Andrija Šulić, Mojca Uršič, Matija Kocbek, Ula Spindler, Anja Bencik, Luka Bajs in Živa Debevec
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA AKCIJA NA DRUŽBENIH OMREŽJIH
Moč besed (Power of Words)
Oglaševalec: Telekom Slovenije
Medijska agencija: Pristop Media
Oglaševalska agencija: Pristop
Sodelavci: Eva Winkler, Niko Kušar, Aljoša Bagola, Ula Spindler, Špela Kozamernik, Anja Bencik, Uroš Štanc, Mojca Uršič, Matija Kocbek, Luka Bajs, Sanja Petrovič, Peter Šepetavc, Tjaša Jazbinšek in Maša Butara
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA MOBILNEGA OKOLJA
Telenorjev bankir v obogateni resničnosti (Bank Augmented Reality Banker)
Oglaševalec: Telenor banka, Srbija
Medijska agencija: Direct Media, Srbija
Oglaševalska agencija: Direct Media
Produkcijska hiša: Digital Mind
Sodelavci: Stefan Ivanović, Voljena Daničić, Aleksandar Jovanović, Vitomir Jevremović in Vladimir Djukelić
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA PODATKOV
Uspešna rezervacija vozovnice (Ticket reservation done right)
Oglaševalec: Adria Airways
Medijska in oglaševalska agencija: Red Orbit, Slovenija
Sodelavci: Karmen Krumpestar, Andraž Štalec, Maja Dolšak in Iztok Franko
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠI NOVI MEDIJ/MEDIJSKI FORMAT
Gledališče iz kovčka (The Trunk Theater)
Oglaševalec: Mini teater
Oglaševalska agencija: Pristop
Produkcija: Luka Kaše
Sodelavci: Aljoša Bagola, Robert Bohinec, Matija Kocbek, Peter Zabret, Petra Podgoršek, Damjana Grošelj in Uroš Štanc
POSEBNI NAGRADI TOP SEMPL
Medijski menedžer 2015: Pavel Vrabec, generalni direktor Pro Plus
Medijska zvezda prihodnosti 2015: Maša Smonig, OMD
O konferenci medijskih trendov SEMPL
SEMPL je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, ki je namenjen predstavitvi aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji ter analizi tuje in domače dobre prakse. Namenjen je vsem, ki delajo v medijih, z mediji ali za medije in vsem tistim, ki krojijo medijske trende in se po njih ravnajo.
V okviru konference poteka tudi tekmovanje za nagrade za medijske presežke leta Sempler, na katerem medijski strategi, naročniki in mediji predstavijo svoje najboljše projekte in se od letošnjega leta dalje potegujejo za devet zlatih semplerjev in glavno nagrado veliki sempler, ki je podeljena najboljši medijski strategiji preteklega leta.
O organizatorjih
SEMPL že od leta 1998 dalje nastaja pod okriljem in v organizaciji enega največjih zakupnikov medijskega prostora v Sloveniji, družbe Media Pool, ki so jo ustanovile večje slovenske oglaševalske agencije z namenom natančnega spremljanja dogajanja na medijskem trgu in zagotavljanja transparentnosti poslovanja. Media Pool vseskozi skrbi tudi za razvoj stroke: poleg konference SEMPL izvaja tudi raziskavo poslušanosti radijskih programov Radiometrija, pripravlja celovit pregled slovenskega medijskega trga Mediaskop in številne druge, manjše projekte.
Od leta 2011 pri izvedbi konference SEMPL sodeluje tudi podjetje Medijski partner, izdajatelj specializirane marketinške revije Marketing magazin, ki izhaja že od leta 1981.