Osemčlanska mednarodna žirija dvanajstega tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta je izmed 65 prijavljenih del izbrala 26 finalistov. Kar 22 del, ki so prišla v ožji izbor, so prijavili slovenski prijavitelji, štirje finalisti pa so iz Srbije. Med agencijami z največ prijavljenimi deli v ožjem izboru sta OmnicomMediaGroup in skupina Pristop, med oglaševalci pa Nova KBM, Abanka in Renault.
Portorož, 26. novembra 2014 – V Portorožu se je danes sestala osemčlanska mednarodna žirija pod vodstvom Vesne Beganović, ustanoviteljice in direktorice oglaševalske agencije Via Media iz Sarajeva, ki je med 65 prijavljenimi deli na tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta izbrala 26 finalistov. Nagrade sempler v šestih tekmovalnih kategorijah in nagrada veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta bodo svečano podeljene v okviru dvodnevne konference medijskih trendov (SEMPL), ki se začne jutri, 27. novembra 2014, v GH Bernardin v Portorožu. Podelitev bo konec prvega konferenčnega dne Sempla, ob 20.30, pospremil pa jo bo avdiovizualni nastop skupine Loudspeaker Alliance in kreativnega dueta Kaja in Lea.
Med 26 medijskimi strategijami v ožjem izboru jih je največ, kar 8, zasnovala agencija OmnicomMediaGroup s partnerskima agencijama OMD Slovenija in PHD Slovenija, sledi skupina Pristop (v sodelovanju z agencijo Renderspace in medijsko agencijo Pristop Media) s sedmimi finalisti. Med oglaševalci po številu del v ožjem izboru vodijo Nova KBM (5 del) ter Renault in Abanka, vsaka s po tremi deli.
Vsa dela v ožjem izboru si lahko pogledate na Semplovi spletni strani v katalogu del.