10. aprila 2013 bo na Gospodarskem razstavišču v organizaciji Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije potekala že šesta študentska marketinška konferenca – Fanfara.
To pot bomo preko interaktivnih predavanj in delavnic s priznanimi marketinškimi strokovnjaki iskali bistvo marketinga.Kako poskrbeti, da bodo v poplavi oglasnih sporočil z vsebino izstopala prav naša? Kako učinkovito prenesti sporočilo oglasa do svoje ciljne skupine? Kako ostati v koraku s hitro spreminjajočimi trendi ter željami svojih porabnikov?
Bistvo bodo z nami odkrivali: dr. Mitja Pirc, direktor poslovnega svetovanja (Pristop); Tomaž Hočevar, direktor projektov (Parsek), Timotej Gala, direktor (Httpool), Christof Droste, generalni direktor (Hella Saturnus Slovenija), Andrej Pompe, soustanovitelj agencije Formitas BBDO, predsednik Brand-Business-School in višji predavatelj na Poslovni fakulteti GEA College, Matevž Klanjšek, ustanovitelj in produktni manager (Celtra), Matevž Slokar, idejni vodja (S project) in drugi.
Več o programu in kako do prijave na www.fanfara.net.
Nikar ne spreglejte odlične priložnosti za nova poznanstva, vzemite stvari v svoje roke in bodite aktivni v oblikovanju svoje prihodnosti. Ne spreglejte bistva in pridite na Fanfaro 2013.