Na 7. Študentski marketinški konferenci Fanfari, ki bo 9. aprila 2014 v Festivalni dvorani v Ljubljani, bodo o marketingu spregovorili ljudje, ki ga ne le opazujejo, ampak tudi ustvarjajo.
Svoje izkušnje bodo z nami delili:
- Tomaž Stritar: Pristno, družbeno, koristno.
- Tomaž Žontar: Nova doba interaktivnosti.
- Sebastjan Jeretič: Komuniciranje za čustva in razum.
- Matija Goljar: Uspeh čaka pogumne.
- Aljoša Bagola in Maja Hawlina: Zakaj (ne) marketing?
- James Whatley: What(ley) about social media.
- Nikola Vojnov: Faith in Creativity
- Til Pleterski: Hud recept za HOOD marketing.
Udeležili se boste lahko tudi vzporednih delavnic “Preskok na digitalno”, “Razgovor za službo” in »Speed networking« – udeleženci Fanfare se lahko na delavnice prijavite tukaj.
Letošnja Fanfara vas izziva: odločite se, da 9. april ne bo brezvezen dan in ga preživite v raziskovanju sveta marketinga, spoznavanju novih ljudi in ustvarjanju priložnosti za prihodnost. Prijava
PREDLOGI ZA FACEBOOK OBJAVE:
- Brez marketinškega znanja v sodobnem svetu težko preživimo. Pridi po znanje na študentsko marketinško konferenco Fanfaro in 9. aprila vklopi marketing v svoje življenje! http://fanfara.net/
- Znanje ni brezveze. Naredi korak iz brezveznosti in se 9. aprila na Študentski marketinški konferenci Fanfari uči marketinga od najboljših. http://fanfara.net/
- Kakšen bi bil svet brez marketinga? Brezvezen! Vklopi marketing na www.fanfara.net in se nam pridruži 9. aprila v Festivalni dvorani.