Študentska marketinška konferenca Fanfara

Na 7. Študentski marketinški konferenci Fanfari, ki bo 9. aprila 2014 v Festivalni dvorani v Ljubljani, bodo o marketingu spregovorili ljudje, ki ga ne le opazujejo, ampak tudi ustvarjajo.

Svoje izkušnje bodo z nami delili:

  • Tomaž Stritar: Pristno, družbeno, koristno.
  • Tomaž Žontar: Nova doba interaktivnosti.
  • Sebastjan Jeretič: Komuniciranje za čustva in razum.
  • Matija Goljar: Uspeh čaka pogumne.
  • Aljoša Bagola in Maja Hawlina: Zakaj (ne) marketing?
  • James Whatley: What(ley) about social media.
  • Nikola Vojnov: Faith in Creativity
  • Til Pleterski: Hud recept za HOOD marketing.

Udeležili se boste lahko tudi vzporednih delavnic “Preskok na digitalno”,  “Razgovor za službo” in »Speed networking« – udeleženci Fanfare se lahko na delavnice prijavite tukaj.

Letošnja Fanfara vas izziva: odločite se, da 9. april ne bo brezvezen dan in ga preživite v raziskovanju sveta marketinga, spoznavanju novih ljudi in ustvarjanju priložnosti za prihodnost. Prijava

PREDLOGI ZA FACEBOOK OBJAVE: 

  1. Brez marketinškega znanja v sodobnem svetu težko preživimo. Pridi po znanje na študentsko marketinško konferenco Fanfaro in 9. aprila vklopi marketing v svoje življenje! http://fanfara.net/
  2. Znanje ni brezveze. Naredi korak iz brezveznosti in se 9.  aprila na Študentski marketinški konferenci Fanfari uči marketinga od najboljših. http://fanfara.net/
  3. Kakšen bi bil svet brez marketinga? Brezvezen! Vklopi marketing na www.fanfara.net in se nam pridruži 9. aprila v Festivalni dvorani.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.