Leto je naokoli in kmalu bo tukaj že 8. Marketinški semafor, ki ga kot vsako leto organizira Katedra za marketing na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor, v sodelovanju s Klubom za marketing. Konferenca se bo odvila 15. Aprila 2014 ob 8:30 na Razlagovi ulici 14, na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru. Letošnja tema konference bo »Majhna Slovenija, velike marketinške zgodbe«.
Uspešne marketinške zgodbe bodo predstavili marketinški strokovnjaki znanih in uspešnih slovenskih podjetij, ki bodo izvedli predavanja, ki temeljijo na aktualnih primerih iz prakse. Z nami bodo predstavniki podjetij Afrodita, Studio Moderna, Woodstock, Pristop, Lušt in Slovenska oglaševalska zbornica. Da bo v ospredje prišla predvsem kreativnost in inovativnost študentov, bomo izvedli delavnico, pod vodstvom Studia Moderne. Mnenja pa se bodo kresala na okrogli mizi, kjer bodo Zoran Gabrijan (Futura DDB), Niko Kušar (Telekom Slovenije), Klavdija Vidic (Simobil) spregovorili o znanih osebah, ki se pojavljajo v oglasih. Pridružil pa se nam bo tudi gost presenečenja, katerega ime naj zaenkrat ostane skrivnost.
V okviru konference se bo odvilo tudi finale 7. Marketinške dirke, kjer bodo po mnenju strokovne komisije, najboljše tri skupine študentov predstavile in zagovarjale svoje kreativne zamisli in rešitve. Letošnji izziv v sodelovanju s ČZP Večer, d.d. je “Kako pritegniti mlajše bralce k branju časopisov?” 8. Marketinški semafor bomo zaključili s sproščenim druženjem in plesanjem v klubu PlusMinus, kjer bo potekala zabava do jutranjih ur. Pridite in se prepričajte kako velike marketinške zgodbe se dogajajo v naši mali Sloveniji. Za dodatne informacije obiščite spletno stran www.e-kzm.com in facebook profil konference Marketinški semafor.
Klub za marketing EPF