Na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani se je v torek 23. februarja v organizaciji Centra za študentsko podjetništvo, inovativnost in kreativnost – ŠPIK odvil tretji »matchmaking« dogodek, ki je med seboj povezal poslovne ideje in zainteresirano publiko. Osrednji namen srečanja je bila predstavitev podjetniških projektov in njihova ocena s strani že izkušenih podjetnikov, profesorjev, mentorjev in vseh ostalih, željnih vstopa v svet podjetništva.
Na tokratnem dogodku se je predstavilo pet poslovnih idej, ki so šele v začetnih podjetniških fazah, vendar že poslujejo s prvimi prihodki: pohištvo iz kartona, modnioblikovalec.si, I-bag, spletni prijatelj.si in portal posodimo.si. Prireditev je bila tako odlična priložnost, da mladi podjetniki dobijo t. i. prepotreben »kritičen pogled od zunaj«, konkretne predloge, nasvete ali usmeritve za nadaljni razvoj, s strani na vsakem dogodku prisotnih mentorjev katedre za podjetništvo pa tudi oceno rentabilnosti predstavljene poslovne zamisli. Številni udeleženci so seveda na drugi strani imeli priložnost ves čas aktivno sodelovati. Tako niso dobili le zanimivega vpogleda v razvoj poslovnih idej, temveč so po posameznih predstavitvah imeli možnost podjetnikom podati konkretne predloge, nasvete ali jih zgolj z vprašanji spodbuditi k razmišljanju v določeni smeri. Ker so vsi mladi podjetniki izražili tudi željo po pridobivanju novih sodelavcev, je bil družabni del dogodka po koncu srečanja kot nalašč za mreženje in morebitno pridružitev h kateremu od podjetniških timov.
Glede na zelo dober odzziv s strani podjetnikov in zainteresirane publike se že v aprilu napoveduje nov dogodek, ki se bo odvijal na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani. S tem se želijo tri vrednote Špika (podjetništvo, inovativnost in kreativnost) spodbuditi tudi na naravoslovnih fakultetah ter s tem doprinesti k večjemu povezovanju poslovnih in tehničnih znanosti.
Center Špik je nastal na pobudo podiplomskih magisterskih študentov podjetništva in deluje v okviru Ekonomske fakultete, njegovo poslanstvo pa je spodbujanje, svetovanje in povezovanje poslovnih idej s študenti, gradnja mentorskih in podjetniških mrež ter konkretna preverba poslovnih zamisli s strani že uveljavljenih podjetnikov in profesorjev.