Dialog na prepihu
Letos se bo med 28. in 30. marcemv portorožu odvijal že 21. SOF ali na dolgo slovenski oglaševalski festival. Geslo letošnjega festivala se glasi »Dialog na prepihu«, saj v prihodnosti želijo ustvariti več dialoga med oglaševalci in potrošniki.
Na okrogli mizi, ki se je odvijala 7.3.2012 v hotelu Cubo, je beseda največ tekla o socialnih omrežjih, podjetjih, ki so na omrežjih prisotna in kakšne so glavne razlike med publiko in temami, ki se »obdelujejo« na najbolj znanih omrežjih – Facebook in Twitter.
Ker živimo v času digitalne dobe, Facebook, Twitter in ostala socialna omrežja pa nas takorekoč spremljajo na vsakem koraku, so tudi podjetja prilagodila načine sporočanja in promoviranja svojih izdelkov in storitev. Danes skoraj ne najdemo več podjetja, ki v svojem podpisu ne vsebuje stavka »Obiščite nas tudi na Facebooku«, to seveda ni čudno, saj so socialna omrežja izvrsten način reklamiranja izdelkov, povrh vsega pa so še brezplačna. Za oglaševalce pa promocija na socialnih omrežjih prinaša tudi negativne učinke, saj pod objavo podjetja o novem izdelku vsak lahko izrazi še svoje mnenje, ki pa na slovenskem spletu največkrat ni pohvala. Pri večjih podjetjih tako zaposlijo tudi osebo, ki se bo ves svoj delavnik ukvarjala samo s profilom njihovega podjetja na socialnih omrežjih.
Na okrogli mizi so izpostavili, da je v današnjih časih, ko stranka lahko v nekaj sekundah stopi v stik s podjetjem potrebno predvsem več dialoga.