Sodeluj pri nastajanju novega oglasa pri sosedu

Kako lahko pomagate ustvariti novi Mercatorjev oglas?

Z natečajem Koraki najboljši sosed vabi k oblikovanju novega TV oglasa kupce – izbrane korake čakajo nagrade.

Z današnjim dnem se pričenja natečaj, s katerim so k sodelovanju pri oblikovanju oglasa z ustvarjalnimi idejami vabljeni vsi. Tudi vi! Mercator namreč želi z natečajem Koraki k sodelovanju privabiti čim več Slovenk in Slovencev, ki lahko s svojimi videoposnetki najljubših korakov pomagajo pri oblikovanju prvega oglasa, ustvarjenega s pomočjo kupcev. Z natečajem tako lahko vsi z ustvarjalnimi idejami dobijo priložnost, da s svojim videoposnetkom postanejo del nove Mercatorjeve podobe. Najboljše videoposnetke čaka še dodatna nagrada.

Na natečaju Mercator Koraki lahko s kreativnimi idejami sodelujejo vsi z domiselnimi idejami in režisersko žilico. To bo prvi oglas v Sloveniji, ki ga bodo lahko pomagali sestavljati prav vsi kreativni po duši s svojimi idejami in predlogi. K natečaju, ki bo potekal do 30. oktobra 2012 na spletni strani Mercatorja, Facebooku ter prek mobilnih aplikacij, ki bodo na voljo za operacijska sistema Android in iOS, so tako vabljeni vsi z veliko mero domišljije in ustvarjalno željo. Ustvarjalci lahko svojo posnetke naložijo preko spletne strani koraki.mercator.si, facebook.com/mercator ali prek mobilne aplikacije, ki bo v kratkem na voljo v spletni trgovini iStore oz. Google Play. Na vseh treh točkah bodo lahko uporabniki poleg oddaje svojega videoposnetka spremljali tudi dela ostalih sodelujočih. Izmed vseh posnetkov, ki jih bodo uporabniki delili na spletni strani, Facebooku in preko aplikacij na mobilnikih, bo 30. 10. 2012 strokovna žirija izbrala posnetke, ki bodo sestavljali novi Mercatorjev televizijski oglas. Prav ta oglas pa se bo v novembru začel predvajati na slovenskih televizijskih ekranih, kjer bodo izbrani ustvarjalci lahko videli končni izdelek, sestavljen tudi z njihovo pomočjo. Za vse, ki želijo na natečaju sodelovati, so na spletni strani na voljo tudi podrobna navodila, ki služijo kot vodilo pri snemanju korakov, pri idejni zasnovi posnetkov pa imajo uporabniki povsem proste roke. Tako snovalci natečaja spodbujajo sodelujoče k uporabi domišljije, inovativnosti in kreativnosti. V Mercatorju so se za ta izviren način oblikovanja oglasa odločili zato, ker se želijo svojim kupcem približati in jih povabiti k sooblikovanju njihove kampanje. Ideja o natečaju Koraki izvira iz tega, da so Mercatorjeve trgovine praktično na vsakem koraku s široko ponudbo izdelkov. Z natečajem želijo pritegniti sodelujoče, ki bodo v prihodnje na oglasih uzrli tudi svoj prispevek h grajenju podobe največjega slovenskega trgovca. Sodelujoči na natečaju bodo, v primeru izbora in nato uporabe njihovih korakov v oglasu, tudi obveščeni in nagrajeni.

Podrobnejše informacije o natečaju in pogojih sodelovanja ter scenariji so na voljo na spletni strani koraki.mercator.si.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.