11. aprila se je na Gospodarskem razstavišču že petič zapored odvila fANfARA, največja študentska marketinška konferenca, ki jo organizira Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije. Za več kot 300 mladih marketinških navdušencev, ki si želijo še kaj več od znanja, pridobljenega na fakultetah, je bil obisk fANfARE več kot odlična priložnost za akcijo. Skupaj z uveljavljenimi slovenskimi in tujimi strokovnjaki smo razvozlali različna področja marketinga in iz prve roke izvedeli, kako stvari potekajo v praksi.
fANfARO so zaključili z okroglo mizo, ki jo je vodil Sašo Dimitrievski (Pristop), o pridobivanju kariernih priložnosti v marketingu pa so razpravljale Ksenija Štrekelj (Adecco), Špela Levičnik Oblak (Luna/TBWA), Ladeja Godina Košir (Delo) in Eva Aljančič (Si.mobil). Med drugim smo izvedeli, da za ustvarjanje kariere nista pomembna samo pridnost in izogibanje prepotentnosti, avtentičnost in radovednost sta tista, ki zares štejeta, saj ustvarjata posebno energijo na delovnem mestu in to je tisto, kar zaposlovalci iščejo pri študentih in mladih zaposlenih.
Utrinke s fANfARE si lahko ogledate na Facebook profilu fANfARA 2012.