Vse nižje cene dela agencij, nekakovostna in nestrokovna dela, izkoriščanje agencij s strani oglaševalcev, odpuščanja … Vse to naj bi zadnje čase povečevalo nezadovoljstvo v oglaševalski panogi, ki je za mnoge postalo le še nujno zlo. Ali so napovedi res tako črne?
Vsi odgovori bodo na voljo na PRedigri z Boštjanom Prijanovičem: Kakšna je usoda oglaševanja? v torek, 14. maja, ob 18.00 v predavalnici številka 2 (na Fakulteti za družbene vede).
Boštjan Prijanovič, predsednik upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij, je bil do jeseni 2012 direktor agencije Saatchi & Saatchi – letošnjo pomlad pa je ustanovil družbo BP komunikacije, s katero želi dvigniti strokovno znanje v trženjskih oddelkih organizacij in izboljšati sodelovanje med naročniki in agencijami.
Prijave na: pr.students@gmail.com
Se vidimo!