Veš, da je mogoče obogateti s kukanjem v hladilnik?

Stressed woman having nothing to eat in her fridge
Foto: nicoletaionescu iz iStock

Tassos Stassopoulos, ustanovitelj londonske investicijske družbe Trinetra, je znan po svojem nenavadnem pristopu k napovedovanju prihodnjih nakupovalnih trendov – pregledovanju oz. kukanju hladilnikov gospodinjstev po svetu. Ugotovil je, da lahko vsebina hladilnika pove veliko o prihodnjih nakupovalnih navadah ljudi, ko se njihovi prihodki povečajo.

Kako nam hladilnik pomaga obogateti?

Stassopoulos je začel fotografirati hladilnike glede na dohodke in opazil, kako se njihova vsebina spreminja z rastjo dohodkov družin. Na začetku je hladilnik za revne družine le naprava za shranjevanje sestavin za tradicionalne jedi. Ko pa se dvignejo v srednji razred, hladilnik začne vključevati priboljške in mednarodne blagovne znamke, kot so brezalkoholne pijače, pivo in sladoled. V premožnejših družinah pa hladilniki vsebujejo več blagovnih znamk sladoleda, kar kaže na individualne preference, in zdrave izdelke, kot je probiotična hrana.

Na podlagi svojih ugotovitev je Stassopoulos investiral v predelovalce mlečnih izdelkov v Indiji, kar se je izkazalo za pravilno odločitev zaradi rasti prodaje teh izdelkov. Prav tako je prenehal investirati v podjetja, kot je Yum China, ko je opazil, da KFC v hladilnikih zamenjujejo z bolj sofisticirano mednarodno kulinariko.

African american woman doing midnight snack at home. She eats a sandwich and looks for food into the refrigerator at night.
Kako obogateti? Foto: diego_cervo iz iStock

Stassopoulos je svoj pristop preizkusil tudi v Indoneziji, kjer je analiziral vsebino hladilnikov mladih ljudi, ki so na pragu srednjega razreda. Ugotovil je, da so ti motivirani s ceno, a tudi željo po novih izkušnjah in samoizboljšanju. Njegova raziskava je pokazala, da hladilnik ne vpliva le na prehrano, temveč tudi na družbeno in ekonomsko dinamiko, saj omogoča ženskam, da delajo izven doma in s tem pridobijo večji vpliv na družinske finance.

Okoljski vplivi odpiranja hladilnika ali bogastvo?

Kljub vsem prednostim hladilnikov pa opozarja na njihove okoljske vplive. Povečana uporaba hladilnikov prispeva k segrevanju ozračja, zato je pomembno razmisliti o alternativah za ohranjanje hrane, ki bi bile bolj okolju prijazne.

Pristop, ki temelji na preučevanju vsebine hladilnikov, razkriva globoko vpogled v družbene in ekonomske spremembe ter ponuja priložnosti za investiranje na podlagi prihodnjih trendov potrošnje.

V Stassopoulosovem nenavadnem pristopu k investiranju, ki temelji na analizi vsebine hladilnikov po svetu, se kaže globoko razumevanje družbenih sprememb in ekonomskih trendov. Njegova metodologija je pokazala, da lahko hladilniki služijo kot indikator prihodnjih nakupovalnih navad glede na razvoj gospodinjstev od revščine do srednjega razreda in naprej.

Uspešne investicije zaradi gledanja v hladilnik

Po uspešnih investicijah v Indiji se je Stassopoulos odpravil v Indonezijo, kjer je raziskoval vsebino hladilnikov mladih posameznikov tik pred vstopom v srednji razred. Njegova analiza je razkrila, da ti posamezniki iščejo cenovno ugodne izdelke, hkrati pa stremijo k novim izkušnjam in samopoboljšanju. Tako kot v Indiji je tudi tukaj opazil, kako hladilniki vplivajo na družbeno in ekonomsko dinamiko, omogočajo ženskam večjo vlogo pri finančnih odločitvah v družini ter spodbujajo potrošnjo novih izdelkov.

hospitality, fridge, hand
Foto: Mohamed_hassan iz Pixabay

Kljub uspehu njegovega pristopa pa Stassopoulos opozarja tudi na okoljske posledice povečane uporabe hladilnikov, saj le-ti prispevajo k globalnemu segrevanju. Kot odgovor na to težavo se v razpravi pojavljajo alternativne metode ohranjanja hrane, ki bi bile manj obremenjujoče za okolje.

Inovativna metodologija, ki temelji na preučevanju hladilnikov, ne le da ponuja investicijske priložnosti, ampak tudi vpogled v širše družbene trende in njihove vplive na potrošniško vedenje. Njegov pristop odpira vrata za naprednejše strategije v investicijskem svetu, ki temeljijo na razumevanju potreb in želja potrošnikov ter družbenih premikov po svetu.

VIRWIRED
Prejšnji članekIzdelek za zaščito pred soncem, ki se lahko nanaša tudi na mokro kožo
Naslednji članekPsihološki fenomen, ki je obsedel internet – ga že poznaš?

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.