Spletni portal Entrepreneur je objavil 4 podrobnosti uspešnega mreženja, ki jih morda ne pozna vsak.
1. Človeška povezava
To je verjetno očiten nasvet, vendar se v današnjem digitalnem svetu hitro pozabi. Hitrost interneta in količina na njem ponujata veliko priložnosti, vendar ne moreta nadomestiti človeškega kontakta.
Interakcija v živo je bolj učinkovita kot digitalni pogovor, ker je bolj osebna. Poleg tega (ne)zavedno izražamo zanimanje s telesno in obrazno mimiko.
2. Sodelovanje v digitalnem založništvu
Entrepreneur ugotavlja, da je prostor digitalnega založništva primeren za srečanje z vplivnimi ljudmi. Ne glede na panogo, s katero se ukvarjaš, so te platforme lahko dober način, da si zgradiš omrežje. Tako sodelovanje je priložnost dvostranskih povezav po celem svetu.
3. Premišljeno vzpostavi kontakt z ljudmi v daljšem časovnem obdobju
To je pomembno pri uspešnih in prepoznavnih osebah. Namesto neposrednega nagovora je za navezovanje stikov s priznanimi osebnostmi potrebno postopno delovanje. Danes to ni težko, saj so vsi dostopni preko družbenih omrežij.
Pametno je začeti z rednimi komentarji na raznih omrežjih – komentarji na bodo premišljeni in naj odražajo neko vrednost. V to lahko vključiš osebne izkušnje ali mnenja. Po določenem času, ne boš več nihče, temveč nekdo, s katerim se lahko ciljna osebnost pogovori osebno. Ko pride do tega, se izogibaj klišejskih vprašanj, ki so jih slišali že neštetokrat, saj jih bodo odvrnile od pogovora.
4. Pojdi globoko z nekaj, ne pa ozko z mnogimi
Globoko namesto ozko pomeni osredotočenje na le nekaj globokih, pomembnih odnosov z močnimi ljudmi, namesto na desetine šibkih povezav. Poleg tega pomembni ljudje navadno poznajo druge vplivneže svojega področja, kar lahko zate pomeni širšo mrežo v prihodnosti.
Novinar