˝Sem delovna, organizirana in komunikativna oseba. Delo pri vas …˝ – STOP! Še ena izmed mnogih nezanimivih prošenj za delo … Naslednji prosim.
Delavnost, organiziranost in komunikativnost danes niso dovolj? Kaj je potrebno? Se moram naučiti žonglirati, hoditi po rokah, bruhati ogenj?
Mlad kader se danes sooča s težavo kako pritegniti pozornost delodajalca. Agencije že dolgo ne razpisujejo več mest – pomembno je, da izstopaš iz množice. Da je potrebno biti ˝malo nor˝ in imeti tisto ˝nekaj več˝ je danes že praktično v vseh poklicih nuja. Zakaj torej ne bi posneli videa ˝Hire me (Jon Stewart)˝ ali poslali vaš spodleteli predstavitveni video? Morda pa bo pozornost pritegnil billboard? J
O tem, kaj se danes išče, kako biti ˝dobro nor˝ in kaj je tisto ˝nekaj več˝ bomo poskušali ugotoviti na Okrogli mizi: Drugačnost se (s)plača, ki bo 24. 4. 2013 ob 18.00 na Fakulteti za družbene vede v predavalnici 2.
Z nami bodo:
– Robert Bohinec (tekstopisec na agenciji Publicis, ki je lani zmagal na Intercontinental Advertising Cup v kategorijii Young Cup),
– Drago Mlakar (tekstopisec na agenciji Bruketa&Žinić, ki je za svoje delo prejel že kar nekaj nagrad — Epica, Golden drum),
– Tilen Kegl (študent komunikologije, ki si je s kreativnim pristopom pridobil delo na svetovno znani oglaševalski agenciji, svoje izkušnje je z nami delil tudi kot govorec na TEDxUL).
Pogovor bo moderirala Barbara Kotlušek, začetnica akcije Zaposlim delodajalca, ki je klasičen način iskanja zaposlitve postavila na glavo.
Prijave na: pr.students@gmail.com