Odprt um in srce ter pripadnost podjetju so vodila za napredek

Mladi so svoje zaposlitvene priložnosti iskali na Podjetnem petku v podjetju EMMA d.o.o.

V tednu korporativnega prostovoljstva je v Lescah potekal karierni dogodek za mlade, ki sta ga pripravila Zavod Nefiks in podjetje EMMA d.o.o. Predstavljene so bile zaposlitvene možnosti v podjetju, karierne zgodbe ključnih kadrov in priporočila za uspešno gradnjo kariere. Udeleženci so svoje talente in kreativnost pokazali na izzivih, v sklopu katerih so ustvarjali nove ideje za izdelke ter se preizkusili v korporativnem komuniciranju.

 

Udeleženci dogodka so izvedeli, da za napredovanje v podjetju ni vodilo zgolj stopnja izobrazbe. Tatjana Potokar, direktorica in lastnica EMMA d.o.o. pravi, da je za napredek podjetja ključno imeti odprt um in srce, transparentno delovanje ter stalno nadgradnjo kompetenc in znanja.  Nujen pogoj za uspeh pa je ekipa tesnih sodelavcev, med katerim vlada brezpogojno zaupanje in sodelovanje.

 

Svoje delovne pozicijie v podjetju so predstavili tudi direktorica prodaje, produktna vodja trženja usmerjenega na kupce, pomočnik direktorice in vodja odpreme. Skupno vsem je, da je njihova pripadnost podjetju na zelo visoki ravni in da medsebojno sodelujejo že vrsto let.

 

Drugi del dogodka je bil namenjen mladim udeležencem, ki so dobili priložnost reševanja treh različnih izzivov povezanih z blagovnimi znamkami podjetja. Prva skupina je oblikovala in poimenovala nov izdelek v liniji Vestina – ekološke elektronske sveče, druga skupina je zasnovala osnovo za nov segment darilnih vrečk PAPILU – darilne vrečke, tretja skupina pa je morala spisati objave za javnost. Tekom izvedbe izzivov so predstavniki EMME že pozorno spremljali kreativnost mladih umov. Udeleženka Barbara je na koncu dogodka navdušeno povedala: »Podjetni petek je presegel moja pričakovanja. Srečanje me je motiviralo, da resnično lahko dosežem tisto, kar si želim.«

 

Po uradnem delu je sledilo še neformalno druženje, kjer so se mladi predstavili in oddali svoje življenjepise. Predstavniki podjetja so tekom dogodka že prepoznali mlade, s katerimi imajo željo sodelovanja tudi v prihodnosti. Udeleženec Luka pa je dejal: »Tovrstne dogodke bi priporočal vsakomur, ker povečujejo samozavest iskalca zaposlitve.«

 

Teden korporativnega prostovoljstva izvaja Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji v partnerstvu s Slovensko filantropijo.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.