OMV Slovenija je v začetku oktobra predstavil svoja nova goriva iz družine OMV Carrera,
Njihov prihod na trg pa pospremil z domiselno in opazno promocijo, ki so jo zasnovali v agenciji Ad Company v sodelovanju s Finimi oglasi. Voznike so v času jutranjih in popoldanskih prometnih konic na križiščih presenetili hodeči jumbo panoji, s katerimi so upravljali animatorji. S plesom in uganjanjem vragolij so marsikomu polepšali pot v službo ali iz nje, ter mimoidočim delili letake z informacijami o novem gorivu OMV Carrera. Pozitivne reakcije na novi način oglaševanja so se kar vrstile, zato OMV Slovenija že pripravlja nova presenečenja.
Prijava
Dobrodošli! Prijavite se v svoj račun
Ste pozabili geslo? Dobi pomoč
Politika zasebnosti in Izjava o varstvu osebnih podatkov
Obnovitev gesla
Pridobitev gesla
Geslo bo poslano na vaš elektronski naslov.