Vulgarni oglasi se bolje prodajajo

Two silhouette faces look at each other, one has a red cross over his mouth, censorship free speechGerm
Foto: BeritK iz iStock

Si želiš napisati dober oglas za izdelek? Nova raziskava ima morda namig zate. Katherine Lafreniere z Univerze v Alberti je izvedla zanimivo raziskavo o učinkovitosti oglasov za izdelke. Natančneje, analizirala je odzive na izdelke (review) na Amazonu in Yelpu.

Izražajo močan odnos do izdelka

Izkazalo se je, da so najbolj uspešni, zaželjeni in pohvaljeni tisti odzivi, ki uporabljajo kletvice. Ne preveč, bolj sem in tja, le kot dodaten poudarek. Če namesto »Ta čokolada mi je zelo všeč« napišemo »Ta čokolada je prekleto dobra«, bralcu sporočamo svoj intimen odnos z omenjeno čokolado. In seveda bolj zaupamo nekomu, ki tako dobro pozna izdelek in mu je tako blizu. Izražamo močna čustva do izdelka in to pritegne tudi ostale, tudi če bodo njihova močna čustva ravno obratna našim.

Ljudje si jih zapomnimo

Druga funkcija kletvice je, da bralca preseneti in pritegne njegovo pozornost. Rezultat je bolj zapomnljiv zapis, ki bo prepričal več ljudi. Raziskava Lafreniere je pokazala, da so zapisi s kletvicami bolj pogosto označeni kot »helpful« kot tisti brez kletvic.

Vendar pazljivo z njimi

Po drugi strani pa Katherine svari pred prekomerno uporabo kletvic in tem, da moramo dobro premisliti preden to taktiko uporabimo v drugih formatih. Še posebej pride do težave pri govorjenih besedilih in/ali pogovorom v živo. V teh primerih kletvice odbijajo ljudi. Prišla je do zanimivega zaključka, da kletvice pozitivno vplivajo, ko se nanašajo na predmete, kadar govorimo o živih bitjih pa imajo nasproten učinek. Glede tega, kako stalna raba kletvic ustvari splošen slab vtis o človeku pa se je verjetno lahko že vsak izmed nas prepričal sam.

VIRPHYS.ORG
Prejšnji članekKaj pa ti najraje počneš s svojim telefonom?
Naslednji članekMinister se je sestal s predstavnikoma Kluba zamejskih študentov

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.