Iskanje smisla na 12. fanfari

fanfara - največja študentska marketinška konferenca.Letošnja največja študentska marketinška konferenca v Sloveniji, se bo odvijala 26. marca 2019 v dvorani Španski borci v Ljubljani. Na celodnevnem dogodku, ki ga organizira Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije, bo v ospredju iskanje smisla marketinga in razkrivanje njegove velikokrat skrite vloge na različnih delovnih področjih. Udeleženci se bodo pridružili iskanju smisla tekom enajstih predavanj, ene okrogle mize in dveh delavnic.

 

fanfara - največja študentska marketinška konferenca.Za odkrivanje novih idej, znanj in izkušenj bodo poskrbeli slovenski in tuji strokovnjaki. Z nami bosta ustanovitelja Odprte kuhne Alma in Lior Kochavy, Metka Svetlin – marketing manager na Think with Google, Mic Melanšek in Rado Daradan, ki vodita podjetje Mali junaki, Daniel Ackermann – CEO hrvaške agencije Degordian, ilustrator Mitja Bokun, Anže Jereb – izvršni kreativni direktor na BBDO Ukrajina in Srednja Azija ter mnogi drugi zanimivi in znanja polni govorci. Ana Ivandić, kreativna direktorica na Innovatifu, bo na okrogli mizi moderirala pogovor, v katerem bosta med drugim sodelovala tudi ustanoviteljica skupnosti Čas za kavo, Nina Štefe in glasbenik Nipke. Delavnici bosta potekali pod taktirko Nastje Mulej in Žige Dornika, na poti iskanja smisla pa nas bo čez cel dan vodil Tin Vodopivec.

 

Dogodek se bo zaključil s tradicionalnim after party-jem FUNfara, ki se bo letos odvijal v lokalu GIG, kjer bodo udeleženci dobili priložnost za mreženje v bolj neformalnem okolju.

fanfara - največja študentska marketinška konferenca.

Več podrobnosti in kotizacije lahko odkriješ na spletni strani www.fanfara.si.

 

Prejšnji članekPodnebno gibanje mladih za našo prihodnost
Naslednji članekKratkocajtnik 2019

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.