Poišči način, da izstopiš iz množice. Pritegni pozornost s poudarki, ki jih naštevamo v nadaljevanju, če se seveda z njimi lahko identificiraš.
Prilagodljiv/a
Delovne naloge se lahko v zdajšnjem negotovem ekonomskem položaju hitro spreminjajo. Prihodnjemu delodajalcu zato povej, da si prilagodljiv/a in da se boš brez težav znaš/la tudi v morebitnih novih okoliščinah.
Predan/a
Razloži, da znaš biti lojaln/a. Da torej ne boš že drugi dan v novi službi brskala po prostih delovnih mestih v konkurenčnem podjetju. Seveda pripadnost ni samoumevna – delodajalec ti jo mora vzbuditi tako, da zate lepo skrbi, te motivira, ti omogoča dodatno izobraževanje in osebni razvoj.
Ustvarjaln/a
Delodajalci velikokrat iščejo ljudi, ki se znajo spopadati s težavami. Poudari, da si usmerjen/a v reševanje problemov in da znaš poiskati tudi ustvarjalne rešitve.
Usmerjen/a k cilju
Podjetja si želijo dobiček in k temu boš morala prispevati tudi ti. Ciljno razmišljanje in delovanje koristi tudi pri vsakdanjem delu in povečuje produktivnost.
Navdušen/a
Morala zaposlenih, pa tudi vodstva v podjetjih, niha. Delodajalci zato cenijo pozitivne in navdušene ljudi, ki znajo tudi v kriznih trenutkih dvigniti razpoloženje med sodelavci.
Tina Pečan