4. in 5. julija 2014 bo v Golf Hotelu na Bledu potekal tradicionalni, 21. mednarodni PR simpozij, BledCom – ena pomembnejših priložnosti, kjer se srečajo vodilni komunikatorji iz celega sveta, kar predstavlja edinstveno priložnost za mreženje in snovanje novih poznanstev. BledCom je doslej pritegnil že več kot 2.500 udeležencev iz 42-ih držav in 6-ih kontinentov. Ponosni smo, da simpozij o odnosih z javnostmi vsako leto znova programsko oblikuje smetana svetovnih akademikov in praktikov na področju komunikacij.
Tema letošnjega dvodnevnega simpozija BledCom 2014 je Digitalne javnosti: nova generacija, novi mediji, nova pravila (Digital Publics: New Generations, New Media, New Rules).
Verjamemo, da lahko zanimiva in predvsem aktualna nosilna tema prebudi zanimanja študentov različnih smeri študija, zato je letos cena prilagojena študentskim žepom in znaša 50€. Prijave so možne preko spletne strani www.bledcom.com pod zavihkom REGISTRATION, kjer najdete prijavni obrazec.
Kam se komunikacije danes premikajo, kakšnim izzivom se izpostavljajo in številne druge tančice skrivnosti bodo odstrte na letošnjem PR simpoziju, BledCom 2014.