PRESTAVLJENO ZARADI COVID-19
Več informacij sledi kmalu.
Fanfara je prva in največja študentska marketinška konferenca v Sloveniji, ki jo vsako leto obišče več kot 400 udeležencev. Celodnevni dogodek, na katerem preprosto ne smeš manjkati, se bo odvil 19. marca. Poleg odlične priložnosti za druženje in ustvarjanje novih poznanstev, boš nadgradil tudi svoje študijsko znanje.
Jaz, uporabnik.
Fanfara se letos predstavlja s sloganom »Jaz, uporabnik.« V središču letošnjega dogodka bo namreč uporabniška izkušnja. »Uporabniška izkušnja se ne navezuje le na dizajn spletne strani ali aplikacije. Je vse, kar vsak izmed nas doživi od prvega srečanja z znamko do uporabe produkta ali storitve,« pojasnjuje letošnja vodja Fanfare, Bianca Žitnik. »Letos smo se še posebej potrudili pri izbiri govorcev. Vsak izmed njih je namreč strokovnjak na svojem področju, med seboj pa so si zelo raznoliki« še dodaja. In res je. Letos se bo na Fanfarinem odru zvrstilo kar 11 izkušenih govorcev iz 4 različnih držav.
Poleg bogatega programa na odru Grand Hotela Union pripravljajo tudi praktični delavnici. Prva bo Animiranje v Adobe After Effects in druga Design Thinking. Tako se boš lahko kot udeleženec preizkusil tudi kot strokovnjak za uporabniško izkušnjo in s konference odšel s praktičnim znanjem.
Eary Bird vstopnice s posebnim popustom bodo na voljo že 19. februarja na www.fanfara.si. Vsako leto se hitro razprodajo, zato poskrbi, da ti letos ne uidejo! Vse informacije in ažurne novičke o dogodku pa najdeš tudi na Facebook strani Fanfare.
»Maksimalno se bomo potrudili, da bodo obiskovalci od konference odnesli veliko znanja, pridobili nove veščine, predvsem pa se družili in s svojimi vrstniki preživeli čudovit dan«, še obljublja Bianca.
Marketing