Na 06. DIGGIT-u o tehnologijah naslednjega desetletja

Futuristic Technology Retail Warehouse: Digitalization and Visualization of Industry 4.0 Process that Analyzes Goods, Cardboard Boxes, Products Delivery Infographics in Logistics, Distribution Center
Foto: gorodenkoff iz iStock

Še dober teden nas loči do šeste slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki bo prihodnji torek potekala v ljubljanskem GH Union. Kaj prinaša nadgradnja umetne inteligence, zakaj bomo zaradi nje ljudje bolj kreativni, kako tehnologija spreminja proizvodno linijo, kaj je bistvo ciljanega oblikovanja, zakaj je 2017 leto, ko smo mobilno pravilno nastavili, so le nekatera izmed zanimivih vprašanj, o katerih bo govorilo več kot dvajset govorcev.

V osrednjem in vzporednem programu šeste slovenske konference o digitalnih komunikacijah se bo zvrstilo več kot dvajset domačih in tujih govorcev. Osrednje predavanje je namenjeno mednarodno priznanemu marketinškemu strokovnjaku Stevenu Van Belleghemu, ki bo govoril o novi obliki inteligence, ki prihaja v naslednjem desetletju, in zakaj bomo zaradi le-te ljudje sposobni naše delo opravljati boljše in hitreje. Kako daleč smo od tega, da bo na drugem koncu sveta s klikom možno proizvajati osebna vozila, oblikovati pohištvo, graditi hiše, ustvarjati farmacevtske izdelke za masovno ceno, bo razkril Peter Boras iz podjetja RoboticsX, ki je razvilo prvi pametni industrijski robot na svetu. Kako je ciljano oblikovanje podobno ciljanemu oglaševanju in kakšno vlogo ima pri tem umetna inteligenca bosta v okviru projekta Ljudje predstavila Emil Kozole in Jan Kikelj. Raziskava o investicijah v spletno oglaševanje AdEx kaže, da je bil evropski trg spletnega oglaševanja v letu 2016 vreden 41,8 milijarde evrov. Timotej Gala, predsednik IAB Slovenija, bo povedal, koliko sredstev so v preteklem letu spletnemu oglaševanju namenili slovenski oglaševalci. O značilnostih nativnega oglaševanja bo govoril Tim Cain, Digital First Media, ki bo povedal tudi, kakšne so njegove pomanjkljivosti. In nenazadnje, Matevž Klanjšek iz Celtre, ki je nedavno navdušila še Google, bo razjasnil, zakaj je 2017 leto, ko smo mobilno pravilno nastavili. Vse to in še več bomo izvedeli na digitalnem dogodku leta.

Kdo so štirje veliki

Po izobraževalnem programu bodo na večernem slavnostnem druženju podeljene nagrade diggit. Žirija bo na podlagi strokovne ocene med 57 prijavljenimi deli izbrala prejemnike zlatih nagrad, izmed teh pa še štiri prejemnike velikih nagrad, in sicer za najboljšo digitalno inovacijo, najcelovitejšo digitalno strategijo, najizvirnejše digitalno oglaševanje in najzgovornejše družbene medije.

Vidimo se torej naslednji torek. Več o 6. DIGGITU je na voljo na www.diggit.si.

DIGGIT je slovenska konferenca o digitalnem komuniciranju, ki ponuja pregled domačih in tujih digitalnih trendov, primerov dobrih praks in spletnih novosti. Udeležencem ponuja znanja o učinkoviti rabi digitalnih komunikacij v prodaji, oglaševanju in komuniciranju na področju digitalnih medijev, optimiziranju in strateškem načrtovanju pojavnosti v digitalnih medijih, upravljanju in graditvi odnosov s kupci preko družbenih omrežij, mobilnih aplikacijah in naprednih komunikacijskih rešitvah, potrošnikih in njihovih navadah na spletu, pametnih napravah in družbenih omrežjih, potrebnih spremembah digitalno podprtega poslovanja, in nenazadnje o tem, kako lahko digitalno komuniciranje prinese zaslužek v podjetju.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.