Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije že osmo leto zapored organizira največjo študentsko marketinško konferenco Fanfaro. Letos bo potekala v sredo, 15. aprila v Festivalni dvorani. Na konferenci bomo odločno rekli ne tistim, ki trdijo, da je marketing le mešanje megle, in zavrteli številke kreativnosti v prid. Razbijali bomo mite o neoprijemljivosti marketinške znanosti, ki povzroča zgolj stroške. Učinkovitost marketinga se namreč kaže v prepletu znanosti in umetnosti.
Na pomembnost obvladovanja kreativne in analitične plati marketinga opozarjajo tudi govorci na letošnji Fanfari. »Časov, ko smo marketing enačili z vedeževanjem… pardon, oglaševanjem, je konec. Danes se vsaka investicija v marketing začne in konča pri podatkih in projekcijah,« pravi eden izmed letošnjih govorcev Fedja Hvastija. Da se zaposleni v marketingu premalo zavedajo koristi ustrezne analize kreativnih kampanj, se strinja tudi Filip Muki Dobranić: »Marketingarji uporabljajo statistiko kot pijanci ulične svetilke – v podporo šibkim nogam namesto v osvetlitev.«
Na odru bodo svoje bogate izkušnje delili Fedja Hvastija (FrodX), Damjan Obal (Edgar), Tonči Klarič (Proximity Zagreb), Rodolphe Jounot (Brainjuicer) in drugi marketinški strokovnjaki. Preverite jih na: http://www.fanfara.net/#govorci). Med predavanji bosta vzporedno potekali tudi dve delavnici, ob zaključku dneva pa sledi sprostitev na uradnem afterpartyju, Funfari. Postani del Fanfare in se prijavi na: http://www.fanfara.net/prijava/