Ste se kdaj vprašali, kakšna je sploh razlika med marketinško in PR dejavnostjo? Kljub temu, da se v teoriji na prvi pogled zdi očitna, se v praksi mnogokrat izkaže, da delujeta precej sinhrono. Tokrat sta se prvič združili dve uspešni društvi, polni mladih in radovednih študentov, ŠS PRSS in ŠSDMS, ki bosta skupaj preverili, kaj je pravzaprav tisto, kar stroki (ra)združuje.
O tej temi se bosta na soočenju pogovorila Darja Teržan: vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia in marketinška direktorica leta 2013 in Matjaž Klipšteter: direktor na Taktik d.o.o., agenciji za komunikacijski management. Oba bosta svoje stališče o strokah zagovarjala 5. marca ob 18. uri na Dunajski 125.
Da bo združenje naših društev popolno, bomo na koncu soočenja pripravili še druženje obeh strok.
Prijave na: info@ssprss.si ali prijava@ssdms.si