Konec junija nam je francoski Cannes postregel z največjim mednarodnim oglaševalskim festivalom na svetu, ki se ga je udeležilo kar 10.000 ljudi. Skoraj 25.000 prijavljenih del iz devetdesetih držav sveta se je borilo za najprestižnejše nagrade v oglaševalski stroki, zlati lev pa je končal v rokah le redkih in najbolj izvirnih. Na festival je bilo prijavljenih tudi 11 slovenskih del, ki pa žal niso bila deležna večje pozornosti.
6. oktobra se bodo ponovno zbrala izbrana legendarna imena iz oglaševalskega sveta, tokrat v Portorožu. Že sedemnajstič bo zaživel mednarodni oglaševalski festival Golden drum – Zlati boben, štiridnevni festival z letos rdeče-rumeno podobo »reconstruction«. Študentje se lahko festivala udeležimo za 120 eur, v ceno pa so vključene delavnice, predavanja in večerne zabave. Nedolgo po Zlatem bobnu, med 20. in 22. oktobrom, pa se bodo v Podčetrtku na slovenski konferenci o odnosih z javnostmi srečali še slovenski komunikatorji. Letošnji poudarek konference bo na pasteh in priložnostih strateškega komuniciranja, rdeča nit pa bodo učinkovitost ter etična in finančna odgovornost v odnosih z javnostmi. Kotizacija za študente stane 125 eur, za člane ŠS PRSS, Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi pa 50 eur.
In kaj je pravzaprav smisel vseh teh konferenc in podeljevanj nagrad na področju oglaševanja, marketinga in odnosov z javnostmi? Sistem nagrajevanja ljudi že od nekdaj motivira, da svoje delo izpolnjujejo in se za končni rezultat kar se da potrudijo. Poleg tega so tovrstne konference skoraj edini način in dogodek, na katerem se zberejo vsi, ki so v teh strokah pomembni, in med seboj izmenjajo izkušnje, poglede in ideje. Konference so prav tako pomemben vir novih znanj, sledenja trendom in spremembam, ki so na področju marketinga in odnosov z javnostmi v času digitalnih medijev izjemno hitre.
Tudi nekateri študentje se zavedamo, da pravi čas za spremljanje dogajanja v stroki, povezani z našim študijem, ni po končani diplomi, temveč že tekom študija. Prav zato smo se v našem društvu odločili, da je čas za organizacijo prve študentske konference o odnosih z javnostmi – PR teater. Konferenca se bo odvila 30. novembra v veliki dvorani na Fakulteti za družbene vede, več o programu in dogajanju pa si lahko prebereš na www.pr-teater.si.
Vsem ljubiteljem dobrega humorja pa priporočam ogled oglasnega filma »The man your man could smell like« in »Wardrobe (closet)«, ki sta na kanskem festivalu prejela veliko nagrado.
Urša Svetelj
predstavnica za mednarodno sodelovanje in internetni razvoj
v Študentski sekciji Slovenskega društva za odnose z javnostmi