Začenja se šesti natečaj »Henkel Innovation Challenge«. Podjetje vabi študente iz 27 držav k oddaji inovativnih in trajnostnih idej, in sicer do 12. decembra 2012 na spletni strani www.henkelchallenge.com. Letošnja naloga se glasi razviti koncept za izdelek blagovne znamke družbe Henkel ali inovativno tehnologijo za kupce in trge v letu 2050.
Hkrati z novim študijskim letom so študentje pri družbi Henkel dobili priložnost v ekipah dveh oseb predstaviti svoje vizije prihodnosti – na enem izmed treh poslovnih področij podjetja, t. j. Pralna sredstva in čistila, Beauty Care ali Lepila in Tehnologije. Kot novost letos – predloženi koncepti se morajo orientirati po trajnostni strategiji družbe Henkel, ki jo orisuje slogan »Z manj resursi doseči več«. Študenti so tako izzvani, da predložijo izdelčne ali tehnološke koncepte, ki prispevajo k trajnostnemu razvoju podjetja v celotni verigi ustvarjanja dodane vrednosti, vse od izbire surovin do trajnostne proizvodnje, prodaje in uporabe.
Tokrat prvič bo mednarodna finalna prireditev natečaja organizirana izven Evrope. Zmagovalci bodo razglašeni na Kitajskem, v državi lanskoletnih zmagovalcev.