Golden rose festivala Zlati boben 2012 za rusko oglaševalsko agencija Look at media

V petek, 5. oktobra, v Portorožu, je žirija Zlatega bobna na Gala podelitvi nagrad Multi Channel razglasila 22 Srebrnih, 14 Zlatih in 7 Grand Prix nagrad. Nadgrade Singel channel, 38 srebrnih in 23 zlatih bobnov ter devet velikih nagrad Zlatega bobna že

Nagrado za najboljšo agencijo leta, golden rose, je Mednarodni oglaševalski festival Nove Evrope je podelil ruski agenciji Look at media, ki se ponaša tudi z nagrado Tartini, kot najboljša neodvisna agencija na festivalu. Leo Burnett je prejela nagrado za najboljšo agencijsko mrežo festivala Golden Net, drugo leto zapored. The Village je postala naboljša znamka leta in prejela nagrado Golden Drum Brand Grand.

Virtuoso nagrade v treh kategorijah: Best Cinematography je prejel Christos Karamanis, McCann Erickson Atene, Grčija, za delo The Hand (A14020G12), Best Illustration je prejel Christian Bircher, Ogilvy&Mather GMBH, Avstrija za delo The Vintage Edition (E65008G12) in Best Photography je prejel Ale Burset, BBDO Russia Group, Rusija za delo Fisherman’s Tales (B18007G12).

 

Zmagovalca Off Drum tekmovanja Piran Portorož Poster Award sta Boyko Taskov in Ivan Raykov za delo 20 years of Drumming (PPPA087G12). Zmagovalna skupina Boss Drum Award 2012 je Group 2: OMG Agency (Oh My God Agency), v kateri so bili mladi kreativci: Maria Borzilova, BBDO Russia Group, Ewa Cymer, Netizens SP. Z.O.O., Laura Ionescu, Kubis Interactive, Dejan Spirkoski, Publicis Skopje in Nikolay Perevoshahikov, BBDO Moscow. Zmagovalna skupina bo prejela Boss Drum nagrado in denarno nagrado v višini 5000 evrov.

 

Žirijo Multi Channel so sestavljaji Michael Kutschinski, predsednik, in člani: Mihai Gongu, Aleksandra Kolarić, Dan O’Donoghue, Alemsah Ozturk, Katja Petrin Dornik, Anja Radulović, Nir Refuah, Eric Schoeffler, Grigory Sorokin in Jacek Szulecki.

 

Žirijo Off Drum natečaja Piran Portorož Poster Award je vodil predsednik Jure Apih, častni predsednik festivala Zlati boben, ustanovitelj in direktor ICAC, medkontinentalnega oglaševalskega festivala CUP, skupaj z Milko Pogliani, Creative Consultant and Advisor in Jurajem Vaculikom, Owner, Founder, CEO, MADE BY VACULIK, Slovaška.

 

Žirijo Off Drum tekmovanja Boss Drum Award 2012 je vodil Tomasz Pawlikowski, CEO Central & Eastern Europe + CIS, Publicis Worldwide ob pomoči Barbare Krajnc, izvršna direktorica festivala Zlati boben, Dan O’Donoghue, Worldwide Strategic Planning Director, Publicis, Velika Britanija, in Mitje Petroviča, direktor in lastnik agencije Publicis Group Slovenia.

 

Barbara Krajnc, izvršna direktorica festivala Zlati boben, je izpostavila letošnje večje število prijaviteljev del kot leto poprej ter dodatno izboljšavo kakovosti programa. Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega dela festivala, je pozdravila lanskoletne spremembe tekmovalne strukture (delitev na Single in Multi Channel ter hkrati omejitev prijaviteljev na 37 držav nove Evrope), odražale so se v povečanem številu prijav v Multi Channel sekciji iz 221 lani na 319 letos.

 

Program Zlatega bobna

Prihodnost oglaševanje je v igricah (‘gamification’)

“Spletne strani bi morale biti vsaj tako zabavne kot televizija,« se je glasil pogumen stavek Jeffa Coghlana, ustanovitelja in direktorja angleškega podjetja Matmi. Glede na to, da je naučil 11 milijonov otrok, da si umivajo zobe – z računalniško igrico za Philips – že ve, kaj govoril. Pomagali so tudi pevki Lili Allen, da je prišla na prva mesta glasbenih lestvic izven Velike Britanije – z igrico ‘Pobegni strahu’. S prihodom socialnih omrežij in pametnih telefonov se je tudi njegovo podjetje vrglo v aplikacije. Coghlan nam je pokazal dva primera, prvega za virtualno glasbeno skupino Gorillaz (‘Escape to Plastic Beach’), ki je v prvih šestih mesecih privabil 2 milijona igralcev in hkrati pokril stroške z oglaševanjem, ter za letalsko družbo United Airlines.

Spregovoril je o novih oblikah trženja: igralna dinamika ali ‘gamification’, kjer dosežek, interakcija in zvestoba še vedno štejejo, a v ne igralniškem okolju, kot so to znamenite glasbene stopnice na Švedskem. Ljudje se pač radi igrajo in to je veliko bolj spodbudno in povezujoče kot neposredno oglaševalsko vsiljevanje. 

Coghlan vidi rast in razvoj oznamčenih igric tudi v prihodnosti. Igrice se bodo lahko igrale na vseh različnih napravah (konzolah, mobilnikih, tablicah, televizorjih…). Vsebina bo odvisna od uporabnika in ne od naprave. Digitalne agencije se bodo morale prilagoditi ne samo potrebam naročnika, ampak najbolj priljubljenim metodam medijske potrošnje naročnika. Oznamčene vsebine na različnih platformah in IPTV bodo postale vsakdanje, je povedal. Povezovanje in medsebojno vplivanje med potrošnikom in znamko se bo povečalo, kakovost običajnih oznamčenih igric pa se bo še izboljšala. 

 

Oglaševalske agencije in »start-upi«

Luka Topolovec, direktor slovenskega start-upa Drugi vid/Equal Eyes je predlagal, da agencije naredijo več verzij, izboljšujejo, popravljajo, analizirajo in so pri tem zelo konsistentni. Ključno, oglaševalske agencije se lahko navadijo razmišljanja start-upov, to jim lahko tudi pomaga pri delu, ter raziskovanje vseh poti približanja uporabnikom za doseženo uresničitev planirane prodaje.

Gal Brill, direktor in ustanovitelj izraelskega start-upa UppSite pa je predstavil nekaj stvari, ki se jih start-upi lahko naučijo od oglaševalcev: odličen izdelek ni dovolj, potrebuje primerno ime, določitev svoje ciljne skupine in način, kako razširiti produkt po svetu. Vsi računajo, da se bo zadeva razširila sama od sebe po spletu, a nekako je treba začeti in pri tem potrebujejo malce pomoči.

Nir Refuah, ki je zdaj podpredsednik kreativnega oddelka za digitalno komuniciranje v izraelskem McCannu, je do 30-leta ustanovil mnogo novih podjetij, zato ve, kako navezani so ustanovitelji na svojo novost. Predlaga sodelovanje med start-upi in oglaševalci. Slednji nenehno iščejo nove tehnologije za uporabo v oglaševalskih kampanjah, start upi pa potrebujejo pomoč pri zapakiranju in znamčenju svojega produkta. Njegov drug predlog je, da agencije odprejo svoje lastne inkubatorje za razvijanje novosti

Neke vrste start-up je tudi letošnja novost na Bobnu: tekmovanje Boss Drum, ki je povezalo 24 mladih do 30 let iz vseh vzhodno evropskih držav, ki so dva dni delali v interdisciplinarnih timih (tekstopisec, oblikovalcev, digitalec) po istih napotkih. Po 48 urah napetega dela smo si popoldne lahko ogledali prestavitve njihovega dela. Stroga žirija, ki so jo sestavljali Barbara Krajnc, izvršna direktorica festivala Zlati boben, Dan O’Donoghue, globalni strateški načrtovalec agencije Publicis in pobudnik tekmovanja, Tomasz Pawlikowski, Publicisov direktor v srednji in vzhodni Evropi in Mitja Petrovič, direktor in solastnik slovenskega Publicisa) so na odru razglasili zmagovalce, ki so odšli bogatejši za 5.000 evrov.

Dodatne informacije na spletni strani festivala www.goldendrum.com ali na e-naslovu borut.odlazek@goldendrum.com.

 

Fotografije najdete v galeriji http://www.goldendrum.com/press/photo-galleries-2012/

 

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.