»Frišn« študentski natečaj kreativnega komuniciranja

V Kinu Šiška je potekal zaključni dogodek študentskega natečaja kreativnega komuniciranja freeŠn. Na dogodku so razglasili finaliste in zmagovalce vseh petih kategorij natečaja, ki so dobili prakse pri partnerjih in kotizacije za Slovenski oglaševalski festival. Potekala je tudi razstava del, ki so bila prijavljena na natečaj. Program je povezoval Toni Cahunek, za glasbeni del pa so poskrbeli Počeni škafi.


Prijave na natečaj so se zaključile 7. marca, v vseh kategorijah skupaj je bilo kar 58 različnih izdelkov. Strokovna žirija je nato izmed vseh prijavljenih del izbrala najboljše tri, ki so na zaključnem dogodku dobili posebno priznanje, zmagovalci pa prakso pri pokrovitelju kategorije (Kino Šiška, Arnoldvuga+, Arne Hodalič, Pristop in Si.mobil) in kotizacijo za 23. SOF.

V kategoriji Fotografija, kjer je dela ocenjeval fotograf Arne Hodalič, se je tako na tretje mesto uvrstila Maja Kovač s fotografijo Par enaindvajsetega stoletja, drugouvrščeni je bil Jan Horvat s fotografijo Socialna odtujenost, zmagala pa je Lea Bernot s fotografijo poimenovano Moderna starost.

Pri kategoriji Grafično oblikovanje, katere pokrovitelj je bil oblikovalski studio Arnoldvuga+, je diplomo za tretje mesto prejel Marko Železnik za delo Vrnitev, drugo mesto je osvojil Andraž Lazič z delom Zamorček, na prvo mesto pa se je uvrstil Matej Stare z delom Legenda je spet med nami.

Pri kategoriji Copywriting je agencija Pristop pripravila brif, na podlagi katerega so morali udeleženci spisati scenarij za TV oglas za Cockto Chinotto. V njej so se na prva tri mesta uvrstili Blaž Verhnjak (Poletje v steklenici), Romana Škerjanc (Eskimski okus poletja), žiranta Luko Bajsa pa je najbolj prepričala Teja Rejc (Malèna meets Cockta Chinotto).

Pri inovativnih oblikah promocije, katere pokrovitelj je bil Orto, so se odlično odrezali tretjeuvrščena Tadeja Kosovel (ORTO OLDSKUL), drugouvrščena Sara Stepančič (Natečaj) in prvouvrščena Polona Krenker (Žur z razlogom – Predstavitev inovativnega promocijskega spleta).

V zadnji kategoriji Event management pa so med finalisti bili Maja Burja (ŠIŠKAfest), Katarina Kušar (Komu zvoni) in zmagovalka Patricija Premrov (Fotokopirc). Tekmovalci so morali pripraviti načrt šestih dogodkov ter komunikacijski plan za promocijo zinov in drugih aktivnosti KIOSK-a, ki deluje v okviru Kina Šiške.

Organizatorji so veseli številčnega odziva na natečaj ter se zahvaljujejo vsem partnerjem in ostalim, ki so pomagali graditi projekt. Vsem, ki so sodelovali na natečaju, pa želijo veliko frišnih idej. 

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.