Na Ekonomski poslovni fakulteti v Mariboru (EPF) smo letos izvedli že osmi Marketinški semafor, študentsko marketinško konferenco, v organizaciji Kluba za marketing.
Na Marketinškem semaforju želimo študentom in zainteresirani javnosti omogočiti stik z uveljavljenimi osebami na področju marketinga, ki krojijo slovensko oglaševalsko sceno. Študentska marketinška konferenca je celodnevni dogodek, ki se vsako leto odvije v prostorih mariborske ekonomsko-poslovne fakultete in postreže z mnogimi predavanji, okroglimi mizami in izzivi, na katerih marketinški »guruji« predstavijo svoje produkte, znamke in marketinške prijeme s katerimi privabljajo svoje stranke. O učinkih dobre komunikacije je govorila Judita Železnik iz Kozmetike Afrodita, o optimizmu pa zvezda slovenskega poslovnega prostora Sandi Češko iz Studia Moderna. Nekoliko več interaktivnosti je ponudila delavnica pod vodstvom Katarine Valentinčič, prav tako iz Studia Moderna. Na delavnici z naslovom Prilagodite sporočilo ciljni skupini so študenti razmišljali o tem, kako zares doseči svojo ciljno skupino in z njo skomunicirati svoje sporočilo ter s tem prodati oziroma ponuditi izdelek svojim potencialnim strankam. Zbranim so se predstavili tudi Jaka Jančič, Tamara Jančič in Nejc Leskovar iz podjetja Woodstock, ki iz lesa izdelujejo prepoznavna očala, vse bolj pa tudi lesene kravate in podobno. Predavanje je nadaljeval Kristjan Magdič iz podjetja Lušt, ki je govoril o uspehu njihovega svežega sočnega slovenskega paradižnika, ki ga lahko najdete tudi na prodajnih policah. Iz Slovenske oglaševalske zbornice so Barbara Krajnc, Tanja Mezga in Lučka Peljhan govorile o tem, zakaj in kje je zares pomembna kreativnost, sploh pri oblikovanju velike marketinške kampanje. Svoje delo in večno kreativnost sta predstavila tudi predstavnika oglaševalskih agencij, Simona Pirih iz agencije Pristop in Jernej Špende iz agencije Renderspace.
Osrednji dogodek dneva je bila okrogla miza, ki jo je vodil Aleš Lisac (Lisac & Lisac), govorili pa so tudi Zoran Gabrijan iz agencije Futura DDB, Niko Kušar iz Telekoma, Klavdija Vidic iz SiMobila ter Tin Vodopivec, standup komik, ki se zadnje čase veliko pojavlja v marketinških akcijah kot znana oseba, ki jo marketingarji razumejo kot dober »draw« za svoje potencialne stranke. Pogovor je torej tekel o uporabi znanih osebnostih v reklamnih akcijah.
Za zaključek pa je potekala še 7. Marketinška dirka, v kateri so se predstavile najboljše tri skupine, po mnenju strokovne žirije. Predstavili so elaborat za naročnika Večer, kateri je govoril o tem, kako pritegniti mlajše bralce k branju časopisa. Na podlagi obrazložitev, idej in nasvetov so izbrali zmagovalca. Zmagala je skupina BULB. Celodnevno dogajanje smo zaključili v sproščenem vzdušju z zabavo v klubu PlusMinus.
Hvala za udeležbo in se vidimo prihodnje leto na že 9. Marketinškem semaforju 2015!