Dobra popotnica za nadaljnji razvoj stroke

Slovenski oglaševalski festival je že davno prerastel okvire oglaševalskega dogodka, in postal marketinški dogodek leta. Predstavlja dobro ogledalo stanja komunikacijskega ekosistema; letos skupno kar 408 prijavljenih del letos dokazuje, da je domača komunikacijska produkcija v dobri formi. Da si (še) upa!

 

Slovenska oglaševalska zbornica bo v Portorožu, 26. in 27. marca, gostila najstarejši domači festival kreativnosti. Letošnji, že 24. po vrsti, bo ponovno povezal vse domače akterje marketinga in jih izzval s sloganom »Upaj si!«, izluščil in nagradil najboljše med dobrimi, in hkrati s celostno zasnovanim kongresnim programom odprl razpravo o aktualnih strokovnih vprašanjih. Omogočil pa ne bo le izmenjavo znanj, izkušenj in idej, temveč tudi pogledov na nadaljnji razvoj stroke. Tekmovalni del je pomemben del festivala; tekma bo letos ostra, in le peščico bo 11-članska žirija nagradila kot najboljše, drugačne, drzne in navdihujoče. Nosilci sprememb, poguma in navdiha bodo znani 27. marca ob 22.00.

 

TUDI LETOS ZELO DOBRA STRUKTURA TEKMOVALNIH DEL

V tekmovalni del letošnjega festivala so agencije, produkcijske hiše in oglaševalci prijavili 408 tekmovalnih del, nekoliko več kot lani. Kot je povedala Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa: »SOF tako ostaja največje slovensko tekmovanje kreativnih komunikacij. Največji tekmovalni skupini ostajata Zunanje oglaševanje (48) in Film (43). Posebej razveseljivo pa je, da se je spet povečalo število prijavljenih del v skupinah, namenjenih integriranemu komuniciranju, posebej v skupinah Ustvarjene in oznamčene vsebine (26) in Digitalne oglaševalske akcije (17). V primerjavi z lanskim letom se za nagrade poteguje enako število inovativnih rešitev in približno enako celostnih oglaševalskih akcij. Prav posebej pa smo vedno veseli tekmovalnih del mladih kreativcev (letos 11), ki jim SOF omogoča prvo resno preizkušnjo, čeprav zunaj rednega tekmovanja.« Z lepo bero prijavljenih del, agencije in naročniki zagotovo sporočajo, da imajo dovolj navdiha, zaleta in poguma in da tvorno ustvarjajo.

 

11-članska žirija 24. SOF, ki ji predseduje Blaž Vuk iz agencije Pristop, je začela z delom v petek, 13. marca, zaključila pa bo v času festivala. Na Zaključni podelitvi nagrad 24. SOF bodo razglašeni prejemniki velikih nagrad SOF v 12-ih kategorijah, Znamka leta in Agencija leta. V okviru SOF bodo podeljene tudi stanovske nagrade SOZ: Oglaševalska osebnost in Oglaševalec leta 2014, mlada kreativca leta, ki bosta odpotovala v Cannes in nagrade za trženjsko-komunikacijsko učinkovitost, EFFIE.

 

RDEČA NIT FESTIVALA: POGUM. NADIH.

Marja Feldin, predsednica letošnjega SOF: »24. SOF bo v znamenju samozavestnih in pogumnih. Tistih, ki verjamejo vase in uspevajo. Morda ne vedno, a si upajo pasti, da bi ponovno dosegli vrh. Družili se bomo s tistimi, ki so vsakič znova dvignili glavo, da bi videli dlje. Da bi izstopili iz množice in uresničili svoje sanje. Izpostavili bomo zgodbe poguma, strasti in navdiha. Govorili o tveganju kot investiciji za uspeh in o nevarnostih varnih poti. Nagradili bomo dela, ki so si upala in uspela. Čas je, da stopimo iz cone udobja, da postane pogum naš kompas in nas radovednost zapelje po neodkritih poteh.«

 

V kongresnem programu se bomo družili z mednarodno priznanimi govorci, ki so si upali. »Kar 38 govorcev iz skupno 11 držav bomo gostili v zgolj dveh dneh. Vsak zase izstopa, zagotovo pa bodo vrhunci predavanje Bjoerna Stahla, Jaimija Mandelbauma, Marka Johnsona, Juliena Benmoussa, Alexandra Kjerulfa in Alexandra Nagla. Med okroglimi mizami pa naj izpostavim Born to be wild: Deskarji sončne jeseni, kjer bo Žiga Čebulj s sogovorniki predstavil skrivnosti trženja starejši populaciji, (D)amazonke, kjer bo Aljoša Bagola gostil izjemno zasedbo najpogumnejših predstavnic ženskega spola in »moško okroglo mizo«, v kateri bo Boštjan Napotnik gostil prehranske pogumneže …«, je povedala predsednica ter dodala, da se ostri bitki in napetemu programu obeta tudi zabavnejši del. »Ob vsem tem pa seveda tudi čas za druženje – v četrtek bomo podelili Effie nagrade, v petek bo SOF-ova Zlata noč, slavnostim pa pritičejo tudi zabave – v četrtek Jinx in Zeleno sonce, v petek pa SNR in Sladica party.« 

 

KOGA NAGOVARJA 24. FESTIVAL?

Letošnji festival je pravo mesto za direktorje in vodje marketinga, vodje tržnega ali korporativnega komuniciranja, strokovne sodelavce v marketingu in tržnem komuniciranju, predsednike uprav, strokovnjake za odnose z javnostmi, vodje in direktorje projektov, kreativce, tekstopisce, medijske stratege, medijske načrtovalce, asistente, oblikovalce, art direktorje, raziskovalce, načrtovalce, spletne stratege, strokovnjake za družbena omrežja, študente in vse tiste, ki jih zanima komuniciranje v najširšem pomenu. Oglaševanje je vseprisotno in prav SOF predstavlja dobro ogledalo stroke, tiste, ki ji je mar za standarde delovanja in zaščito potrošnikov.  

 

Festival na kratko:

  • 24. SOF, Portorož, 26. in 27. marec 2015, 2-dnevni dogodek stroke, poteka pod sloganom »Upaj si!«
  • 3 stebri SOF: izobražuje, nagrajuje (najboljše) in povezuje (stroko);
  • 38 govorcev iz skupno 11 držav (poleg domačih govorcev, govorci prihajajo iz naslednjih držav: Češka, Francija, ZDA, Nemčija, Peru, Švedska, Rusija, Avstrija, Danska, Anglija);
  • 408 prijavljenih del, v skupno 12 kategorij tekmovanja, ki lahko postavijo na ogled prav vse, kar ustvari komunikacijska industrija;
  • Zmagovalci 24. SOF bodo znani 27. marca ob 22.00;
  • Več o 24.SOF: www.sof.si in družbenih omrežjih; Facebook in Twitter.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.