Brezplačna mobilna aplikacija Boomerang je nastala izpod rok mlade in nadobudne ekipe, ki je prepoznala trend razvoja mobilnega marketinga ter svoje znanje, izkušnje in ideje združili v mobilni aplikacije, ki predstavlja vmesnik med podjetji in potrošniki. Prvim omogoča spoznavanje svojega ciljnega občinstva, drugim pa sooblikovanje produktov ali storitev in jih za to tudi nagrajuje. S tem aplikacija na področje oglaševanja vnaša novost – možnost dvosmerne komunikacije. Aplikacija je uporabnikom sistemov Android in iOS na voljo od začetka meseca decembra, do sedaj pa jo je na svoje pametne naprave preneslo že več kot 5000 ljudi.
Zgodba Boomeranga se je začela februarja letos, ko sta Nika in Žiga, sicer mlada in ambiciozna študenta ekonomije, med številnimi podjetniškimi idejami našla tisto pravo. Idejo o mobilni aplikaciji, ki prinaša koristi tako podjetjem kot tudi potrošnikom.
V oglaševanje, ki pretežno omogoča zgolj enosmerno komuniciranje, aplikacija vnaša preobrat – možnost dvosmernega komuniciranja s potrošniki. Aplikacija namreč podjetjem omogoča oglaševanje in hkratno posredovanje kratkih anket o njihovih storitvah in produktih, s tem pa natančnejšo analizo, poznavanje in segmentiranje svoje ciljne publike.
Najpomembnejši pa je doprinos, ki ga aplikacija ponuja potrošnikom. Ob nameščanju brezplačne aplikacije si uporabniki namreč ustvarijo profil, v katerem označijo posamezna interesna področja, na podlagi katerih kasneje dostopajo do oglasov in posebnih akcijskih ponudb. Izpostavljenosti oglasu ali ponudbi sledi kratka anketa, s pomočjo katere lahko potrošniki posredno vplivajo na oblikovanje storitev in produktov ter izrazijo svoje mnenje, za sodelovanje v anketah pa vsakič prejmejo boomerang – vstopnico za žreb, ki jih lahko pripelje do privlačnih denarnih nagrad. Prvo žrebanje se je zgodilo 2. januarja, denarni sklad, ki ga zagotavljajo oglaševalci, pa je tokrat dosegel vrednost 1146,68 EUR.
»Podjetniško razmišljanje, optimizacija procesov, spreminjanju storitev v prijetnejše in produktov v primernejše je tisto, kar naju z Žigo druži – tako poslovno kot zasebno. Že v času študija sva svoj prosti čas namenjala razvijanju najrazličnejših idej s področja podjetništva in rezultat tega je tudi mobilna aplikacija Boomerang, ki je danes pred nami. Prepričana sva, da v prostor mobilnega marketinga prinaša svežino in inovativnost, uporabnikom pa številne užitke in pozitivne učinke,« pravi Nika Kristina Butina, ena od pobudnikov projekta Boomerang.
Njenim besedam se pridružuje tudi poslovni in zasebni partner Žiga Vesel, ki pravi: »Sodobni svet oglaševanja vse prepogosto nagovarja z oglasi, ki za posameznega potrošnika sploh niso primerni – študenti se pogosto znajdemo pred oglasi, namenjeni starejšim in obratno. Seveda pa ni pomembna samo starost, bistveni so predvsem interesi posameznega potrošnika. Z Niko sva torej želela oblikovati učinkovito platformo, ki bo potrošnike nagovarjala zgolj z oglasi, ki so za njih primerni in zanimivi, hkrati pa jim omogočala aktivno vlogo v procesu oglaševanja. Na istem bregu sva torej želela združiti tako ponudnike izdelkov in storitev kot tudi potrošnike.«
Mobilno aplikacijo pod imenom Boomerang mobile že najdete v App stor-u in na Google play-u, spremljate pa nas lahko tudi na naši Facebook strani Boomerang mobile ali Instagram profilu Boomerang_app.