V sredo, 15. aprila 2015, je v Festivalni dvorani potekala največja slovenska študentska marketinška konferenca v Sloveniji. Z več kot 500 udeleženci, 148 dni dela, 53 dni promocije, 33 člani ekipe, 9 govorci, 2 delavnicama in ∞ kreativnimi idejami so v Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije uspešno izpeljali že 8. Fanfaro. Tokrat se je vse vrtelo okrog številk in kreativnosti. Uspešen marketing namreč ne deluje le z dobro zastavljeno inovativno kampanjo, potrebno je vključiti tudi analitično plat.
Po kavi in zajtrku za udeležence je led prebila prva predavateljica Špela Žorž iz agencije Grey Ljubljana. Spregovorila je o pomembnosti učinkovitosti marketinških akcij, ki jih višajo natančno zastavljeni cilji. Da je relevantnost pomembnejša bolj kot kdajkoli prej, je na naslednjem predavanju dodal Tonči Klarić (Proximity Zagreb). Kot pravi, je relevantnost blagovne znamke ključnega pomena za njen obstoj.
Po odmoru je sledilo predavanje v duetu Janje Božič Marolt iz Mediane in Petre Kalan Lubajnšek iz enega najprepoznavnejših slovenskih podjetij, Medex. Spregovorili sta o tržnih raziskavah. Tina Cipot, vodja odnosov z javnostmi pri Lidl Slovenija, je nadaljevala o pomembnosti vsebinskega marketinga. Na uspešnem primeru iz prakse je dokazala, kako so dobre zgodbe dodana vrednost za kupca. O trenutno zelo aktualni temi lean marketinga je razpravljal Andraž Štalec (Red Orbit), ki je poudaril nujnost spremljanja nakupnega procesa kupcev. Kot pravi Filip Muki Dobranić (Luna TBWA), marketingarji uporabljajo številke kot pijanci ulične svetilke: v podporo namesto v osvetlitev. Na svojem predavanju je tako opozoril na nepravilno interpretacijo rezultatov merilnih orodij v marketingu. Predavatelj iz tujine, Rodolphe Jounot (Brainjuicer), je poudaril, da ljudje nismo tako racionalna bitja, kakor si morda mislimo, saj svoje odločitve sprejemamo hitro in na podlagi čustev. S predavanjem o pomembnosti inovativnega pripovedovanja zgodb je letošnjo Fanfaro zaključil Damjan Obal (Edgar).
Med predavanji sta potekali tudi dve delavnici. Vodja prve, Fedja Hvastija (Frodx), je govoril o poslovanju med podjetji, saj večina zaposlenih v marketingu dela v B2B podjetjih. Drugo delavnico je vodil Luka Uvodić (Optika Clarus) in poudaril napake, ki jih oglaševalci najpogosteje naredijo pri snovanju jumbo plakatov.
Konferenci je sledilo še večerno poglavje – afterpARTy v LP baru, kjer sta za hitre ritme poskrbela Clemens s spremljevalno skupino The Gentlemen in DJ Dey.
Z odličnimi predavatelji ter pomočjo številnih podpornikov in sponzorjev je tako Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije uspelo izpeljati že 8. Fanfaro. Po navdušenju udeležencev sodeč pa prav gotovo ne bo zadnja.