6. MARKETINŠKA AKAMEDIJA

Na sejmu INFORMATIVA: O kravah, Facebooku in mlečnih izdelkih oz. zakaj imajo krave sploh profil na Facebooku?
Te zanima, kaj imajo skupnega krava, Facebook in mlečni izdelki?

Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije(www.ssdms.si) te v sodelovanju s sejmom Informativa (www.informativa.si) vabi na 6. Marketinško akamedijo, kjer ti bosta na zgornje vprašanje odgovorila:
– Tina Kumelj iz Ljubljanskih mlekarn in
– Primož Mahne iz Gigodesigna.

Predstavila bosta najbolj popularno kravo Smutko Meri z več kot 6.000 oboževalci na Facebooku in ozadje oglaševalske kampanje sMUthie, ki je Smutko Meri izstrelila med zvezdnice.

Marketinška akamedija bo potekala v petek, 29. 01. 2010, od 14.00 do 15.00 ure na Gospodarskem razstavišču v sklopu sejma Informativa.

 

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.