Marketinški semafor je edini uveljavljen marketinški študentski dogodek na Štajerskem. Klub za Marketing v sodelovanju s Katedro za marketing študentom prinese možnost spoznavanja aktualnih marketinških primerov, znanih marketinških obrazov in tudi tekmovanje v marketinških spretnostih. Letos bomo znanje delili 29. marca 2011 na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru. Dogodek je za študente in dijake brezplačen, obvezne pa so predhodne prijave.
Marketinški strokovnjaki bodo na Marketinškem semaforju svoje znanje razdajali že petič. Izkušnje iz preteklih let in zagnanost organizatorjev sta razloga, zakaj je letošnji Marketinški semafor še boljši od prejšnjih. Letošnja tema bo komuniciranje z mladimi, svoje izkušnje z mladimi pa nam bodo predstavili Zenel Batagelj in Anja Arhar (Valicon), Katarina Papež (Droga Kolinska), Aljoša Bagola (Pristop), Sašo Urukalo, Alan Šćuric (Danone), Martin Cundrič (Agencija everything You Need About Web), Klavdija Vidic (Simobil), Miha Rejc (Mimovrste =)) in Nina Kofler (Žito). Podrobnejši program lahko najdete TUKAJ.
Na koncu bomo besedo prepustili tudi finalistom Študentske marketinške dirke, ki bodo s svojimi rešitvami poslušali prepričati žirijo. Predstavile se nam bodo tri najboljše ekipe, ki so reševale letošnji marketinški izziv, ki ga je pripravila Raiffeisen Banka. Zmagovalna ekipa bo prejela lepo nagrado, ki jo podarjata Raiffeisen Banka in Društvo za marketing Slovenije. Več informacij o tekmovanju je na voljo na spletnem naslovu http://e-kzm.com/sl/marketinska-dirka.
Vsak študentski dogodek pa se zaključi tudi z odlično zabavo, za katero bomo poskrbeli tudi na Marketinškem semaforju. Odvijala se bo v znanem mariborskem klubu Plus Minus, kjer boste lahko izmenjali svoje marketinške izkušnje ali pa se preprosto zabavali v ritmu glasbe, podelili pa bomo tudi privlačno nagrado.
Več o Marketinškem semaforju lahko izveste na http://e-kzm.com/sl/marketinski-semafor.