Sprejmi izziv in se sooči z aktualnim marketinškim izzivom, kjer imaš priložnost testirati svojo kreativnost, inovativnost, tekmovalni duh in se dokazovati pri reševanju realnega problema pridobivanje novih komitentov Raiffeisen Banke. Zagotovo bo to odlična referenca v tvojem življenjepisu.
Prijavite se lahko študenti VSEH slovenskih fakultet, ne glede na vrsto in smer študija, letnik ali lokacijo. Sodelujete lahko kot posameznik ali ekipa največ 4 članov.
Prijave zbiramo do 1. februarja 2011 preko spletnega obrazca, ki ga najdete TUKAJ. Ob prijavi boste prijeli tudi več gradiva na temo izziva, ki ga to leto prinaša Raiffeisen Bank. Vaše rešitve pa boste lahko oddali najkasneje do 15. marca 2011.
Nagrada je več kot mamljiva. Zmagovalna ekipa si bo poleg izleta na Dunaj, zagotovila tudi brezplačne kotizacije za 16. Slovensko marketinško konferenco in prejela kar 2000 EUR!
Naj se dirka začne!