26. Slovenski oglaševalski festival (SOF), najpomembnejši letni dogodek tržno – komunikacijske stroke, bo potekal 6. in 7. aprila v Hotelu Kempinski Palace Portorož. Zaznamoval ga bo raznolik in kakovosten program. Narekovalo ga bo več kot 40 domačih in mednarodnih strokovnjakov, ki bodo udeležencem odraz trenutnega stanja v stroki predstavili v širšem kontekstu. Le še danes do polnoči pa lahko prijavitelji prijavijo svoja najboljša dela in se potegujejo za najprestižnejše nagrade.
V četrtek, 6. aprila, bosta na festivalski oder kot prva stopila kreativni direktor pri Grey Ljubljana Luka Bajs in Peter Zabret, tekstopisec v agenciji Pristop. Udeležencem pripravljata pregled Oglaševalske letine, kjer bosta predstavila najboljše oglase minulega leta. Vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje pri Futura DDB Maša Crnkovič bo obiskovalcem pojasnila, kako skozi metodo načrtovanja nakupne poti sistematično in merljivo razvijamo znamko ter stranke vodimo na neprekinjeno potovanje. Jonas Žnidaršič pa bo spregovoril o izvirnosti in o tem, zakaj je nekatera ideja uspešna ter kakšno vlogo ima pri tem etika.
Udeleženci festivala se bodo lahko udeležili tudi delavnice Glasba v oglaševanju: Vse, kar ste želeli izvedeti o avtorskih pravicah, pa si niste upali vprašati svojega odvetnika. Na vsa vprašanja bo odgovarjal Žiga Drofenik, upravljalec avtorskih pravic v podjetju IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing.
V petek, 7. aprila, bosta Maruša Hrovat, strateginja, LunaTBWA, in Günther Van Lany, strateški direktor, TBWABelgija, potrjevala takšne in drugačne stereotipe o strategih. Izvršna urednica Marketing Magazina Simona Kruhar Gaberšček bo predstavila B-report, lestvico največkrat nagrajenih kreativnih del ustvarjalcev iz regije nekdanje Jugoslavije. Strateški direktor McCann Worldgroupe Evropa iz Velike Britanije Harjot Singh, iskani strokovnjak in govorec v oglaševalski industriji, bo na govorniškem odru povezal sol in tehnologijo. Razjasnil bo, kakšna je oziroma bi morala biti vloga tehnologije pri ustvarjanju.
Tudi drugi dan festivala prinaša delavnico za obiskovalce. Vodil jo bo kreativni direktor v agenciji Imago Ogilvy Drago Mlakar, ki bo podal odgovore na vprašanja, kako prepoznati bistvo ideje, zakaj dobro ni vedno najboljše in zakaj je zaupanje med naročnikom in agencijo bistveno za uspešno komunikacijo.
Preliminarni program 26. SOF-a po dnevih je dostopen na spletni strani SOF.