22. Slovenski oglaševalski festival

Iščete navdih? Morda ga najdete na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki bo v Portorožu potekal med 20. in 22. marcem.

 

Če imate študentski status, pa za vas velja ugodnejša prijava. Organizatorji želijo, da 22. SOF navdahne oglaševalce, agencije, medije, raziskovalce, strokovnjake za odnose z javnostmi, potrošnike, študente in druge javnosti z enim samim namenom – upreti pogled v prihodnost ter s pozitivno energijo, novim elanom in skupnimi prizadevanji povečati kreativnost, inovativnost in doseganje presežkov.

 

Na SOF-u bodo nastopili številni domači in tuji predavatelji, ki jim doslej v Sloveniji še nismo imeli priložnosti prisluhniti. Tako bomo imeli čast, da bomo prisluhnili govorcem, kot so Alf Rehn, ki ga je britanski Times uvrstil med najvidnejše poslovne mislece sodobnega časa (Thinkers 50), Ravi Singh, ki ga je časnik USA Today označil za guruja političnih kampanj, revija USA Weekend Magazine pa razglasila za enega izmed petih najvplivnejših posameznikov, ki prek svojih spletnih storitev znatno vplivajo na potek ameriških volitev, Stephen Norman, ki že 36 let aktivno deluje v globalni avtomobilski industriji in je odgovoren za globalno trženje in komunikacije Renaulta, Josephine Green, promotorka sodobne miselnosti in novih spoznanj na področju družbenega razvoja, inovacij in sprememb, pa Dan Calladine, specialist za raziskovanje trendov v spletnih in »klasičnih« medijih ter merjenje njihove učinkovitosti.

 

Študentje ceneje na SOF

Za vse študente s statusom, ki si želite na SOF, so organizatorji pripravili ugodnejšo prijavo. Pohitite in si zagotovite svoje mesto na festivalu kreativnosti in navdiha!

 

Več: www.sof.si.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.