Je dialoga v današnjem svetu komunikacij dovolj, preveč ali premalo? Ste za dialog, trialog ali multilog? Priložnost za debato o tem bo na 21. Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki bo v Portorožu potekal med 28. in 30. marcem 2012. Rezervirajte si termin.
Nosilna tema 21. SOF-a bo dialog, ki v tržno-komunikacijskem procesu zahteva najmanj trialog, da bi prerasel v uspešen multilog z uporabniki. Na festivalu bomo dialog in njegov pomen osvetlili z različnih zornih kotov, in sicer tako z vidika pomena dialoga pri vzpostavitvi odnosov, pregledali bomo, kako poteka in kakšen je dialog med vsemi udeleženci znotraj oglaševalskega trikotnika ter si izmenjali izkušnje o tem, kako dialog s svojimi uporabniki, ki ga vedno bolj spodbujajo in odpirajo sodobni komunikacijski kanali, gradijo in upravljajo znamke in korporacije.
Predsednica 21. SOF-a je Eva Aljančič, direktorica marketinga v družbi Si.mobil, žirijo pa bo vodil Samo Geršak, kreativni direktor v agenciji Luna TBWA.
Več na www.sof.si.